/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VIRUS igen igen ;-(
Fra : Odense
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 13-10-04 17:38

Hva' gør man når man her fået denne VIRUS der countdowner på 1 min og så genstarter hele tiden (kender i den?) Det er kun når jeg sætter netværk til, hvis jeg hiver stikket ud så virker det fint nok...

Kommentar
Fra : xick

Dato : 13-10-04 17:40

ja vi kender den - alt for godt der har lige været et par tråde omkring det... prøv at læse dem

her er indlagt et par links til gode programmer osv: http://www.kandu.dk/dk/spg/51311

Kommentar
Fra : xick

Dato : 13-10-04 17:41

Hvis du ikke kan nå at læse dem, kan jeg lige fortælle dig at du kan stoppe nedluknings processen ved at gør følgende:

Start > Kør > cmd > shutdown -a

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-10-04 17:42

De er rigtig gode ovre på www.spywarefri.dk eller www.arlet.dk til at hjælpe med
fjernelsen af "blaster" som det nok er.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 13-10-04 19:21
Kommentar
Fra : Odense

Dato : 14-10-04 13:29

Start > Kør > cmd > shutdown -a

!??? hvad er cmd og shutdown -a !???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-10-04 16:04

http://home1.stofanet.dk/uffejensen/
Tryk forsiden news, og se under blaster, der står alt du skal gøre.
Hvis du ikke kan nå at hente filerne, før din computer går ned, kan du trykke F8 under opstart og vælge fejlsikker tilstand, og så gå på nettet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xick

Dato : 14-10-04 16:40

Odense --> Start > Kør > cmd > shutdown -a

Beskrivelse: tryk start... tryk Kør ... i kør boksen skriver du cmd ... så kommer der en sort skærm (kommandopromt) hvor du skriver shutdown - a ....... så stopper den med at lukke ned... så har du tid til at downloade diverse programmer inden computeren lukker...