/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Forslag til hjemmeside
Fra : Luna0000
Vist : 537 gange
30 point
Dato : 12-10-04 20:40

Vi skal lave en hjemmeside....
Men er gået lidt døde for ideer til navnet
og fandt så på at spørger jer her inden om en idé.

Det skal være en hjemmeside som omhandler vores katte, hunde og diverse andre dyr.
Den med det bedste forslag for pointene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 21:09

HTTP://DUKAT.DK

Skide godt navn, hvis jeg selv skal sige det !

...og så er domænet ledigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 21:15

HTTP://DUKAT.DK

Skide godt navn, hvis jeg selv skal sige det !

Fint ordspil...og så er domænet ledigt

Hvis det skal omhandle ALLE husdyr, så snup:

HTTP://DITDYR.DK

...meget mundret URL ..også på engelsk (..prøv at side det højt for dig selv : DitDyrDotDk )

..også et ledigt domæne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 21:17

Fint ordspil...iøvrigt

Hvis det skal omhandle ALLE husdyr, så snup:

HTTP://DITDYR.DK

...meget mundret URL ..også på engelsk (..prøv at sige det højt for dig selv : DitDyrDotDk )

..også et ledigt domæne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 21:22

Hmmm......... rod i Kandu.dk i øjeblikket. Svært at sende ...håber du tilgiver Luna0000 ???

</IKKE_SENDT_DE_MANGE_INDLÆG_MED_VILJE>

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-04 23:04
Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-10-04 23:13

Eller hvad med www.husdyrene.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-10-04 23:39
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-10-04 09:13

www.detfordyr.dk
www.dyrevej.dk
www.dyrehuset.dk
www.dyrdyr.dk
www.hjemmedyr.dk
www.hjemmedyret.dk
www.husdyrene.dk
Skal du også bruge et web-hotel kan jeg foreslå www.web10.dk
du skal regne med at beale ca. 380 kr for alt, inklusiv første år.
lyder det 'dyrt' så kan jeg sige at det koster det også ca. andre steder.
men hos web10 ejer du det hele selv. bla. er du ikke lejer af dit eget domæne, men ejer.

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 30 point
Dato : 13-10-04 09:17

www.hundkatten.dk
Skynd dig ellers snupper jeg www.detfordyr.dk og www.hjemmedyret.dk

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 13-10-04 11:46

ellers så prøv hundyr.dk det står får hunde og katte

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 13-10-04 11:55

Tak for jeres forslag!

Til Natmaden: Man kan vælge 2 slags wh i web10 hvilket et vil du anbefale?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-10-04 13:14
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-04 03:18

jeg ville vælge basis plus, men det er jo ikke sikkert at det er det rigtige for dig.
basis plus har ikke mulighed for at bruge frontpage, men er for mig det bedste da jeg godt kan lide at lave mine ting i PHP
basis plus har som du kan se også ubegrænset subdomæner.
basis plus kører på en unix-server.
Den anden 'windows' kører på en windows-server, og der kan der bruges frontpage, og ASP.
Man kan nok sige at PHP og ASP har samme foremål, men de er en form for konkurenter til hinanden,
så det vil være en smagssag hvad man vælger.
Sidder du med og kan bruge frontpage må det være 'windows' som du vælger.
Det er lidt som når folk diskutere , hvad smager bedst, hof eller tuborg.

Det er jo i bund og grund html sider som der kommer ud af begge løsninger.

Jeg ville vælge basis plus , da det også som start er mest overskueligt, hvis du senere ønsker at skifte til 'windows' koster dette 40kr.

Subdomæner er som at have et domæne i et domæne.
Hvis man feks. har et domæne 'hansen.dk' kan man selv lave flere varianter, kim.hansen.dk - julie.hansen.dk - fru.hansen.dk osv.
email kunne så blive kim@hansen.dk - julie@hansen.dk - fru@hansen.dk
Må lige nævne at det bare er et eksembel, subdomæner og email ikke behøver at følge hinanden.
Joe' det ikke nemt at forklare, det er nemmere når det er prøvet.
Håber ikke, at alt dette gør det sværere
Mvh. Natmaden.

Godkendelse af svar
Fra : Luna0000

Dato : 14-10-04 09:50

Tak for svar alle sammen!