/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
incredimail
Fra : dengamle
Vist : 294 gange
50 point
Dato : 12-10-04 19:03

så er den desværre gal igen
Når jeg skal åbne for at skrive mail kommer der edit signatur frem hvordan undgår jeg det
hilsen den gamle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-10-04 19:37

Ked af at sku' sidet du gamle, men gal kategori spørgsmål. Kandu.dk er beregnet på spørgsmål om ...?

Ja, rigtigt gættet : Kandu.dk

E-mail programmer spørges der om her : http://www.kandu.dk/dk/emne/30302

...omkring incredimail synes jeg personligt det er møg irriterende med al det grafik og HTML kode istedet for tekst. Det handler om indhold, næppe form, hvis man vil have sit budskab frem

Tekst vs. HTML ? (..læs lidt nede): http://www.putergeek.com/email/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 12-10-04 19:37

sidet ??? ...sige det...

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 13-10-04 10:28

Tak for svaret molokyle.
Ja jeg kan ikke rigtig bruge dit svar , hvis du mener jeg er forkert på det så skriv det da
jeg har før fået venlige svar når jeg har spurgt.
dengamle

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-04 10:42

med fare for at der bliver skabt en streng her vover jeg lige pelsen trods alt.

molokyle--->>>> ja det er rigtigt at visse mails der skal og må sende og modtage budskaber - seriøst - måske ikke lige er velegnet hvis man bruger html koder osv - men ikke mange er da heller så skøre at de skriver sådan nogen breve for eks til skattevæsen o.lign

Mange bruger baggrunde og elektronisk brevpapir af den ene eller anden art og det er ski da hyggeligt - heraf kan du forstå at jeg absolut er bruger af det *G*

Men......... jeg vil stærkt anbefale alle at holde sig fra såvel incredimail som andre lignende produkter. !!!!!!
Hvor mange gange har man ikke set de skaber problemer - hotbar ser jo tillokkende ud - og for mange bliver det lige den store fejltagelse *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-04 13:05

Dengamle og mirtdk -> Hvis man bruger HTML i sine emiler ...eller værre endnu ..tillader HTML i sin emil læser, risikerer man at modtage alskens 'snavs' i form af Ad-/Spy-/Malware, hvis ikke man har sikret sig i hoved og r.. !

Selvinstallerende Startsider, mystiske ActiveX komponenter, Hijacks osv..

Derudover belaster det som sagt nettet, folk sender en 'smart' emil afsted der fylder f.eks. 200 Kb., når den selvsamme : "Hej Mormor', kunne holdes nede på f.eks. 2 Kb. med samme tekst indhold.

...og nej miritdk, jeg ka' ve' Gud ik' se hyg'n i det ???

Skal man vise vennerne en roterende islagkage ? ..kan man pasende lægge den på en hjemmeside og nøjes med at sende URL'en

</MOLOKYLE>