/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
98-2
Fra : aage
Vist : 371 gange
50 point
Dato : 22-07-02 12:38

når jeg går ud af nettet plejer der et komme en rude hvor jeg kan vælge at lukke forbindelsen.Den er væk.????????hvordan får jeg den i gen.???????+

Kommentar
Fra : summer

Dato : 22-07-02 12:51

Se efter den under Start> Søg efter, eller under Stifinder. Så kan du derfra lave en ny genvej til Skrivebordet, som du evt kan trække ned på Processlinien
mvh
summer

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-07-02 15:31

Hej Aage,

jeg går udfra du snakker om en modem forbindelse... det er ikke altid de popper op... når man "går ud af nettet"...
men ikonet til den sku' gerne være nede i højre nederste hjørne... der hvor klokken også er... hvis du dobbeltklikker på det ikon, sku' den poppe op og så ka' du vælge afslut forbindelse...

har du ellers haft problemer med Computeren?

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-02 15:49

Nu ved jeg ikke hvilken slags internetudbyder du har. Jeg har Stofanet og har gemt mine oplysninger i mappe, hvorfra jeg altid kan genskabe genvejen, hvis den skulle blive slettet. Jeg formoder det funker nogenlunde ens uanset.
mvh
summer

Godkendelse af svar
Fra : aage

Dato : 22-07-02 16:58

Tak for svaret summer.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 23-07-02 12:33

Velbekomme. Håber du igen har sign on/sign off funktionen
mvh hilsen
summer