/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ulovlig handling
Fra : CyberfishY
Vist : 447 gange
248 point
Dato : 11-10-04 16:02

Jeg har haft problmer med min comp her på det sidste som nok ses på alle de post jeg har lavet med tiden, men nu oplever jeg min comp den skriver ulovlig handling somme tider hvis jeg klikker rundt i mine mapper, og i fejlen står der noget om is3core.dll som er en system fil. Jeg har formateret mange gange nu men det hjælper ikke da den samme fejl opstår igen og igen og igen.

Jeg ved ikke hvad der er er gået så galt siden den kørte perfekt her i sidste måned. !

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 258 point
Dato : 11-10-04 16:11

http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_21077915.html

Jævnfør dette link, skyldes det explore. Prøv og afinstaler, og instaler igen.

ellebye

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-10-04 16:12

Du skal jo lige lukke dit andet såørgsmål om det samme, så skal vi se om vi kan hjælpe dig:
http://www.kandu.dk/dk/spg/51157
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-10-04 16:13
Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 11-10-04 16:24

Hmm jeg jøre med stopzilla...syntes ellers det er et godt program...prøver lige at fjerne det igen og se om det er fejlen.

Skal nok afslutte mine tråde...men den er bare ikke helt slut pallehasnen..der mangler et svar der virker på min genstart og blå skærm ! dette spørgsmål er baseret på is3core.dll windows crash

ANY IDEAS ?

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 11-10-04 17:05

Tak for svaret ellebye.