/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Sommerhus/Nytår/
Fra : Helle13
Vist : 32574 gange
450 point
Dato : 10-10-04 22:20

Vi leder efter et sommerhus til nytår,gerne ved Tørresø eller Jørgensø på fyn.
Vi har en ældre hund som er bange for fyrværkeri,så det skal være et roligt sted.

Vi er selv et roligt par,vi skal ikke holde fest eller noget.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 11-10-04 00:25
Kommentar
Fra : greenfield69

Dato : 11-10-04 07:45

Hej. Vi har et sommerhus, som måske kunne bruges. Ring til 60670069 og hør nærmere. Huset er beliggende i Jegum i Vestjylland.
Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 11-10-04 12:40

Til Greenfield69.

Tusind tak for tilbuddet,men grunden til at det helst skal være på Nordfyn,skyldes at vi ikke selv har bil.

Ellers mange tak.

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 03-11-04 23:59

Er der ikke nogen der har et lille fredeligt hus til os de par dage?

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 04-11-04 00:26

Hej Helle13

Mit råd til jer er at sætte en annonce i Den Blå Avis : http://ferie.dba.dk/asp/main/main_logoff.htm?favorit=0¬esblok=0
Chancen for at finde det i søger er måske lidt større end hos de gængse sommerhus udlejere.

Hilsen
Parkenss

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 04-11-04 17:38

Jo jeg kender en der har lige ved siden af, men ved Hasmark
Bussen går der ned
Men de skal selv være der i jule dagene

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 04-11-04 17:38

Jo jeg kender en der har lige ved siden af, men ved Hasmark
Bussen går der ned
Men de skal selv være der i jule dagene

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 05-11-04 11:35

Hej Ravni.

Det lyder lovende.

Ved du om det er et roligt område? Jeg vil meget gerne høre lidt mere,
vil du maile mig på : helle.pedersen@tele2adsl.dk

Kommentar
Fra : bokajsiirf

Dato : 07-11-04 09:03

I kan også prøve:

www.feriefun.dk
www.sommerferie.nu