/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point?
Fra : mr.mystisk
Vist : 346 gange
4 point
Dato : 09-10-04 11:41

hvodan ser jeg mine point?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 11:44

Øverst til højre.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 12:17

Og du kan blive superbruger og få point som giver dig adgang til at vinde en præmie.
se her>http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Kommentar
Fra : mr.mystisk

Dato : 09-10-04 12:53

tak tak tak tak tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 13:07

Jeg troede bare det var de ledige point, mr.mystisk ville se, men han/hun ville være superbruger.

Godt set emesen

Kommentar
Fra : mr.mystisk

Dato : 09-10-04 13:13

i skal have en god tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-10-04 14:45

Husk lige at lukke dit spørgsmål, hvis du ikke vil spørge videre - ellers kommer der måske flere ind for at hjælpe og opdager, at det er klaret.
Du skal bare pege på accepter kommentar lige over datoen på den kommentar som du syntes hjalp dig.
Eks.
Fra : ans Dato : 09-10-04 11:44

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-04 14:49

Ej emesen, der er dig, der skal have point, mr.mystisk blev jo superbruger efter dit indlæg.
Samtidig gjorde du opmærksom "kom godt i gang"

Hilsen ans og god week-end

Kommentar
Fra : emesen