/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediaplayer
Fra : Firstoftwo
Vist : 333 gange
100 point
Dato : 07-10-04 22:42

Jeg har opdateret min Windows mediaplayer til 10, men nu er den på Engelsk hvordan får jeg den på Dansk igen

På forhånd tak

Firstoftwo

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 22:45

Henter den danske version, først afinstallere du den engelsk, henter den danske og installere den.
Hent den her:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-04 22:59

Den er meget godt Steffansteffan, den er bare ikke på danske endnu...

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 23:04

Det er rigtig havde jeg ikke lige set, den er ikke udkommet på dansk endnu.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 23:32

Så er der jo kun to ting og gøre, enten venter du til den danske udgave udkommer ller også afinstallere du version 10 og henter en ældre version på dansk f.eks. version 9.
Hvis du ikke har den liggende kan den hentes her:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 09-10-04 12:12

Tak for svaret taliskoko. Du fandt jo ud af det rigtige

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 09-10-04 12:18

Ja, desværre kom jeg med det rigtig svar. Vi er mange der venter på Prins Knud.

Kommentar
Fra : 102030

Dato : 22-12-04 08:20

Ang. Mediaplayer 10,ved nogen, hvilke flueben der skal rettes, for at ha' sit privatliv i fred. Jeg bryder mig ikke om tanken om, at jeg ufrivilligt sender oplysninger til MS.
vh.
Jan