/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Wuauboot ?????
Fra : dova
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 07-10-04 02:15

Computeren står tændt, med "nettet" minimeret ned på bundlinien så der bare er den blå skærm.

Så er der et vindue hvor der står:

Wuauboot har medført en fejl i <ukendt>

Wuauboot lukkes

Hvad betyder det?????

mvh dova

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 07-10-04 02:28
Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 02:44

Læs dette her, der er en som kommer med en løsning på problemet.
http://www.pcguide.com/vb/archive/index.php/t-24866.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-04 11:52

Kan man formode, at du har Windows XP, Dova? Jeg spørger fordi det eneste der kommer frem på en fejlsøgning er Windows ME.
Den simpleste måde, at fjerne fejlen vil være at deaktivere den automatiske Windows update hvilket du burde kunne gøre sådan:
Start - Indstillinger - Kontrolpanel - Åbn automatiske opdateringer - Fjern markering ved Hold computeren opdateret....
Det betyder bare at du selv skal gå ind på Windows update en gang imellem for at tjekke om der er opdateringer.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-10-04 12:24

Nej jeg har ikke XP

Det er Windows ME

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-04 12:43

Kunne nok tænke det.
Jeg har ikke haft fat i sådan noget længe, men prøv at se om min vejledning til Kontrolpanel ikke passer.

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 07-10-04 12:52

"The quick fix is to disable Windows Update in the Control Panel, and then run it manually.

To start Windows Update manually, start Internet Explorer, then click Tools, then Windows Update. You might still need to disable Norton Live Update before proceeding, then turn it back on when Windows Update is complete."

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-04 13:29

Jeg tror bare du kan højreklikke på denne computer vælg egenskaber og så vælg fanebladet "Automatiske opdateringer" og så slå automatiske updateringer fra.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-10-04 13:46

Det er vist desværre kun XP hvor man kan gøre sådan, Bent.

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 07-10-04 14:17

Tak for svaret bentjuul.

Ja, det var jo sådan set samme metode I alle kom med, men bent kom først,

Så nu skulle det være slået fra.
Måske skulle jeg også prøve at tage mig lidt sammen til at sætte mig lidt mere ind i hvordan sådan noget fungerer.
Det går rimeligt når skidtet ellers fungerer, men ellers ved jeg ikke meget om computere i det hele taget
mvh dova