/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Svaneborg
Fra : dhang
Vist : 847 gange
110 point
Dato : 06-10-04 18:33

Jeg er adopteret og leder efter to halvsøskende. Jeg er født i Ålborg, i juli 1966. Min mors navn var på daværende tidspunkt Kaja Birgithe Svaneborg, i dag er hendes navn Gitte Pedersen, og hun er bosiddende i Dronninglund i Nordjylland. Jeg formoder, at mine ældre halvsøskende bærer navnet Svaneborg. Kender nogen mon disse to?

Kommentar
Fra : senta

Dato : 06-10-04 19:34

Prøv denne adresser det kan være de kan hjælpe dig med at finde dine halvsøskenden

http://www.privatdetektiverne.dk/

Siden 2001 har vi gratis opsporet forsvundne personer, gamle venner, biologiske forældre, børn og søskende, halvsøskende og familiemedlemmer for mennesker i Danmark og udlandet.

Vi har ikke et kontor, man kan kun kontakte os over internettet og pr. telefon - for vi arbejder frivilligt og ulønnet i vores fritid. Vi er 12 frivillige som hver især arbejder hjemmefra via vores egne computere, alt kommunikation foregår via e-mail og telefon. Vi er fordelt over et meget stort geografisk område for vi bor i hele Danmark og et par af os endda i udlandet.

samtidig kan du sende en efterlysning til gamle venne adressen finder du her
http://www.gamle-venner.dk/

Her på gamle-venner.dk kan du få hjælp til at finde dine gamle kærester,
et familemedlem du aldrig har set, eller en ven du ikke har set i lang tid.

Der er lige nu oprettet 4966 annoncer, og der er blevet svaret 3274 gange!
senta

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 07-10-04 08:36

Hej dhang

Du kan også prøve at kigge på denne søgning:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=svaneborg&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Eller søg på Svaneborg på Krak. Der kommer 77 resultater, så er det jo blot et opkald. Start med dem du mener kan være mest relevante i den forbindelse.

Lis

Accepteret svar
Fra : arvithurola

Modtaget 110 point
Dato : 29-10-04 22:57

-Jeg kan hjælpe dig lidt, din mor er døbt Kaje Birgitte Steen Olsen, og blev i den 23.06.1962 gift med Vilfred Svaneborg.
i ægteskabet var er 2 børn, Vibeke født 30.10.1962, som var årsagen til ægteskabet, og Michael Arthur født 22.08.1964.
Michael døde 19.05 1995, han tog sit eget liv efter et mildt sagt uheldig ægteskab, og efterlod sig to børn.
Vibeke er gift og har 2 drenge.
med venlig hilsen,
arvithurola@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : dhang

Dato : 30-10-04 19:55

Tak for svaret arvithurola. Kan du mon oplyse mig mere om min halvsøster?