/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Gode og billige restauranter i kbh?
Fra : martinussen
Vist : 7246 gange
100 point
Dato : 03-10-04 20:36

Hej

Jeg skal på studietur til københavn tirsdag til torsdag i næste uge.
Jeg er personligt træt af fastfood, så tænkte om der ikke lå nogle gode og billige restauranter i København?

evt. andre spændende ting man kan se/lave om aftenen?

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 03-10-04 20:46

Hvad lægger du i "gode og billige"? Hvilken priskategori ønsker du og hvad er godt for dig?

VH Thorendal

Kommentar
Fra : 888

Dato : 03-10-04 20:55

Rest. Kam Bo på hjørnet af vesterbrogade og Pile allé har en god kinesisk buffet til 68- 128 hvis man vil have fri vand og øl.....
Hvis du har lyst til at spendere lidt mere, så har Le pavé på Gråbrødretorv 3 retter til 225. Fantastisk lækker mad. og store portioner.....

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 03-10-04 20:58

#Thorendal - jeg tænker under 150 kr., altså ca. 100 kr. Er trodsalt kun stunderende..

Kommentar
Fra : 888

Dato : 03-10-04 21:06

Bibis diner er et hyggeligt lille sted med riiigtig gode pita og sandwich- dem med deres marineret kylling er klart at anbefale http://www3.aok.dk/profile/5460

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 03-10-04 21:07

blovstrødkro på kongevejen i allerød kan varrmt anbefales rigtig god mad til billige penge
http://www.blovstrodkro.dk/
velbekomme
mvh granslam

Accepteret svar
Fra : Thorendal

Modtaget 110 point
Dato : 03-10-04 21:11

Restaurant Mexicali på Åboulevard er fantastisk og billig, Café Klimt (café/restaurant) på Frederikborggade er også rigtig god, RizRaz (restaurant) i Strædet og Lille Kannike Stræde er også dejligt, Skildpadden (Restaurant) på Gråbrødre Torv, Bibis Diner (café) i Rosengården - uhmm...Kates Joint (restaurant) i Blågårdsgade er lækkert, Saxons (café/bar) ved Nørrebro Runddel. Det var et par bud.
Alle med priser under 100 kr. for en hovedret - så vidt jeg ved!

Jeg kender ikke så så mange små og billige steder på Vesterbro og Østerbro.

Velbekomme.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-10-04 22:10

Pr'v at kigge på Alt om KØbenhavns hjemmeside

www.aok.dk

Der kan du søge på prisniveau og så er der anmeldelser og meget andet

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 03-10-04 22:46

. . . . og hvis du ikke kan finde noget, så prøv RizRaz på hjørnet af Kompagnistræde og Knabrostræde - du vil blive behagelig overrasket

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-10-04 17:04

"Stigs Bodega" også kaldet "Den Jysk/Fynske ambassade" .. 100 meter fra banegården .. husker desværre ikke adressen. Husk at hilse René !, som er ejer, tjener og en rigtig hyggelig person.
/ PG

Godkendelse af svar
Fra : martinussen

Dato : 09-10-04 19:33

Tak for svaret Thorendal.

Kommentar
Fra : PeterJeppesen

Dato : 27-09-11 13:23

Der er faktisk mere end 20 hjemmesider, som hver dag har halv pris på fx restauranter i København, så prøv at kigge på dem.

Siden all2day.dk giver et overskueligt overblik over alle dagens supertilbud (fra fx Downtown og Sweetdeal), og du kan altid finde mad i København med min. 50 % rabat.

Du kan også gå ud og spise samme aften og få op til 40 % rabat på hele regningen inkl. drikkevarer.

All2day.dk har også et nyhedsbrev, hvi du ikke vil gå glip af noget...

Peter