/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføj / Fjern windows komponenter
Fra : CyberfishY
Vist : 445 gange
120 point
Dato : 03-10-04 16:03

Jeg hare lige hentet SP 2 og installeret den selvfølgelig, men når jeg skal ind i tilføj fjern windows komponent så siger den følgende:

Der køre en anden kopi af installations programmet vent til det andet program er afsluttet, før du prøver at køre programmer igen.

Hvad er der lige gået galt der spørger jeg bare ?!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 16:21

har du genstartet?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 16:24

Hvad skal du også lige der inde, du skal jo kun der ind, hvis du vil fjerne installationen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 16:28

Det kunne jo være et andet program der skulle fjernes, Palle , men man skal aldrig påbegynde håndtering af installationer før andre installationer er helt færdige, og så vidt jeg husker er der noget automatisk opdatering i SP2 som for eksempel kunne være igang med noget.

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 03-10-04 17:41

Fandt selv fejlen sp sorry ingen point for de meget dårlige svar !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 17:49

Hvis vi skal tro på dig bliver du nødt til at fortælle hvad fejlen var og hvordan du løste den.

Hvad skal vi med point, har du set hvor mange vi har (måske fordi vi er bedre til at svare end du tror).

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 17:51

http://www.kandu.dk/dk/spg/49990
SP2 er ikke ny for dig!

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 03-10-04 18:23

Godt arbejde BjarneD men så vidt jeg husker så fjernede jeg sp 2 da den udkom pga problemet, men har så givet den en chance igen i dag. Hvor jeg så stadig fik det samme problem

Men mit svar var at jeg fjernede en linje inde i sysoc.inf i windows mappen inf, men kan ik lige huske hvilken på stående fod....er oxo ligeglad for nu virker det !

CASE CLOSED

Kommentar
Fra : lars.dk

Dato : 03-10-04 18:41

hvar det fordi du havde programmet åpen imens

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 03-10-04 18:45

eeeeh !

Havde ik noget åbnet !

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 120 point
Dato : 03-10-04 18:55

HALLÅ, windows uninstall ting SUX, brug den exe fil der kommer med, eller endnubedre: REGCLEANER

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 19:29

CyberfishY, alle spørgsmål skal lukkes, ellers står de jo til evig tid, det kan jo også være du får brug for Bjarne eller andre, en anden dag.
Jeg er ligeglad hvem der får point, men kutymen er at den der svarede først, eller kom svaret nærmest skal have, uanset om han vil eller ej. Basta.
Og for øvrig har du allerede mistet poientene da du sendte spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 03-10-04 19:32

BAAH !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-10-04 19:51

Det er noteret, at du ikke ønsker hjælp i fremtiden. Ser du jeg er ligeglad med dine point, men jeg syntes det mindste du kunne gøre er at give løsningen videre til andre brugere og hvad du end har lavet så kan jeg godt regne ud, at du ikke selv har fundet på løsningen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-10-04 20:05

Ja han er også på min banned liste nu.
Forsat god aften. BAAH !
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : andp

Dato : 09-10-04 17:07

Man skal bare slette linien msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqocm.inf,,6
i filen sysoc.inf

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 09-10-04 18:48

Ja det fandt jeg oxo frem til ...synd jeg allerde har givet point til en anden da dit svar nok var det mest brugbare....men nu kan andre jo læse om denne fejl !