/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Autofuldførelse i MS Outlook
Fra : P_K
Vist : 307 gange
50 point
Dato : 02-10-04 17:06

Hej Alle!

Jeg stiller følgende spørgsmål på vegne af min søster, som har et problem med Outlook. Hun er engang kommet til at sende en mail til en forkert person, som hedder Hans-et-eller-andet. Desuden har hun en nær bekendt, som også hedder Hans, som hun tit mailer til. Problemet er nu, at hver gang hun begynder at skrive Han... i emailadressen autofuldfører Outlook adressen med den gale Hans' adresse. Vi troede, at hun kunne slette denne person i adressekartoteket, men han optræder ikke her. Hvordan får hun fjernet ham?

Det var en lang og kedelig omgang! Håber nogen kan hjælpe!!

Kommentar
Fra : ForeverLivingProduct

Dato : 02-10-04 18:16

. . . . den "fidus" vil jeg også gerne kende

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-10-04 21:14

Prøv at oprette en mail som om du vil sende den.

I adresse feltet skal der bare stå "Hans", når hun så vil sende den, vil mailprogrammet spørge hvilken "Hans" der skal sendes til. Nu kan hun klikke én gang på det navn hun ikke vil havde mere, gå i egenskaber og der fjerne det der.
Men det må være at finde i adressekartoteket. Evt. under mailadressen som navn.

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 03-10-04 09:42

Hvilken version benyttes?