/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Word stavekontrol
Fra : Nik_
Vist : 291 gange
20 point
Dato : 01-10-04 16:38

I word når jeg skriver engelsk vil stavekontrollen ikke rette gramatiske fejl lige meget hvad jeg gør. Hvordan får jeg den til det??

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 01-10-04 16:48

Det er muligt, at det ikke er installeret på din pc. Indsæt installationsdiskette og installer den del. Der er en række mindre elementer, som skal indsættes selvstændigt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-10-04 17:30

skriv tekst på engelsk "hello"
funktioner>stave og gramatikkontrol>sprog-rul til engelsk>nu bør den meddele
"stavekontrollen er fuldført">ok
Er det sådan du gør

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 01-10-04 19:42

har prøvet at installere det igen, intet hjælper..

Kommentar
Fra : mariarandrup

Dato : 17-10-04 11:50

det kommer lidt an på hvilket word du har installeret..
men siden du siger du har installeret det igen må vi regne med det er 2003.
du skriver simpelthen en sætning. eks. "I´m a little girl in a big world. " så hvis den bare skriver at det er volapyk skal du først rette sproget hvor efter den vil komme med grønne streger under det der er gramatisk forkert.. sværere er det faktisk ikke..
jeg håber det her hjælper..
det er ihvertfald sådan jeg plejere at gøre det..

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 17-10-04 20:29

Kommer ikke grønne streger ..

Kommentar
Fra : mariarandrup

Dato : 19-10-04 10:54

det lyder godt nok mærkeligt.. hmm.. er lidt itvivl om hvad du så skal gøre. men du må altså bare prøve dig frem..

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_

Dato : 22-04-06 19:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål