/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Billede med vand-animation og fuglelyde?
Fra : Merrald
Vist : 1147 gange
200 point
Dato : 01-10-04 02:53

Jeg var en gang på en kinesisk restaurent for mange år siden, hvor jeg så et billede hænge på væggen. På billedet var et vandfald og nogle træer. Det fede ved billedet var at der var strøm til, som gjorde at vandet så ud som om det løb. En slags animation.

En af mine gamle fodboldkammerater havde også et i den kategori, men han havde fået det og kunne derfor ikke fortælle hvor man kunne købe det. Udover det rislende vand, var der også fuglelyde som gav en hyggelig stemning.

Alt i alt leder jeg efter et billede hvor på der er et motiv af et vandfald eller et vandløb og hvor der en funktion med fuglelyde som man kan tage til og fra.

Hvis der er nogen der ved hvor man muligvis kan købe dem, vil jeg blive rigtig glad:)

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 01-10-04 06:23

jeg har se at der er en der sælger den slags ting på det blå markede i låsby
og bazar vest i århus har vist også en butik der sælger den slags ting

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 09:13

Merrald hvor i landet kommer du fra..? Hvis du bor i nærheden ag Hørning, ved jeg at de har adskillige til salg på det Weekendmarked de har i Hørning..(men hvisker: du bliver vanvittig hurtigt træt af det billede kan jeg love dig)-Hvorfor tror du der er så mange til salg af dem på markeder..du får dem smidt i hovedet for ingen penge *GG*

Men det er naturligvis dit eget valg...Hi hi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-04 10:05
Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 01-10-04 10:23

Det er rigtigt at de har mange af den slags billeder i Bazarvest i århus, men du kan sikkert finde et billede magen til i mange invandrebutikker landet over. Der flindes efterhånden flere bazarer i DK, som nok har et størrer udvalg...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 12:42

Har set dem på Det blå marked , sammen med de kunstige blomster der lyser og blinker i alle farver.
Men der er de nu dyre nok. Omkring en "tusse" tror jeg for de billigste.

Det er en smagssag om man kan li' dem. Kitsch af første klasse.

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 01-10-04 14:40

dova..ja det må du nok sige..koster de virklig det? wwoooow

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 01-10-04 15:57

Hvis der var en butik i nærheden af Roskilde, Sorø eller Ringsted ville det være perfekt...

Men koster de virkelig 1000 dadler!?

damn....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-10-04 18:20

Ja prisen ligger lige der omkring. For et billede der er ca 1 meter lang og 50 cemtimeter højt.