/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Et program a la Windows Publisher til Ma~
Fra : fa.dk
Vist : 947 gange
100 point
Dato : 29-09-04 08:27

Er der nogen, der har et forslag til et program - gerne et gratis?
Skal hver måned lave et blad og mangler en god skabelon.
Mvh. Frank
PS: har en iMac

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 29-09-04 10:13

En mulighed er at bruge en .Mac-konto,
så kan du gøre det online

Se fx.:
http://homepage.mac.com/inthestudio/PhotoAlbum1.html
http://homepage.mac.com/codonnell/wxblogger/

(fundet ved at google "homepage.mac.com publish magazine")

Kommentar
Fra : fa.dk

Dato : 07-10-04 17:11

Tak for svaret, men jeg skal ikke lave hjemmesider. Jeg skulle måske mere korrekt have skrevet et DTP-grogram i stil med Window Publisher; det er det, jeg efterlyser.
TEMPLATES - A4: Din henvisning til Google fik mig dog til at søge efter "templates". Jeg fandt nogle gode nogle, men til engelske papirstørrelser Er der nogen, der er stødt på nogle, der passer til danske mål, så også højresiden kan blive placeret pænt.? Jeg har ikke hidtil kunnet finde nogen.
Vh. Frank

Accepteret svar
Fra : carsten04

Modtaget 100 point
Dato : 16-10-04 21:23

Hvad med at bruge AppleWorks og så arkivere som pdf i print, måske køb en gammel version af Macromedia FreeHand eller Adobe Illustrator
version 7-8 er helt ok. Det døende PageMaker kan også bruges.

M.v.h.
carsten.n(SLET)@stofanet.dk

Godkendelse af svar
Fra : fa.dk

Dato : 14-02-05 15:40

Tak for svaret carsten04.
Undskyld den sene godkendelse; har ikke været her længe.
vh, Frank