/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
refill kit ?
Fra : bruuno117
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 29-09-04 00:01

Jeg har netop skrottet min gamle lexmark x73 til fordel for en HP psc 1200, og nu sidder jeg så med et refillkit til lexmark.

spørgsmålet er så om jeg kan fylde blækket på min HP eller om de overhovedet ikke er kompatible, der er jo eftersigende forskel på blæk ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-09-04 01:40

Højest sandsynlig kan du gøre det, du har jo ikke noget at miste, men sørg får at dække bordet godt af med aviser.

Det er vel ikke prof. billeder, for så skulle du jo nok ikke bruge refill.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-09-04 02:32

jeg stødte på problemet da min lexmark gav op - havde en HP - men havde ikke ligefrem heldet med mig med refill kittet.
Stort set vil jeg tro du kan men af og til er det netop som du selv siger at der er forskel på blækfabrikat.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 29-09-04 06:52

Jeg købte specialblæk til Epson Stylus og der en tydelig forbedring ved prints i fotokvalitet i forhold til et almindelig refill-sæt. Specielt på højglanspapir.

Accepteret svar
Fra : hpapp

Modtaget 50 point
Dato : 29-09-04 07:06

Jeg har en hp 2110 har fyldt partronerne for femte gang uden problemmer med blæk fra Bog & Ide hvor det er købt 250 ml. liters flasker, jeg gik ind på www.fyldselv.dk og fulgte deres anvisning

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 29-09-04 10:07

Pas lige lidt på. Blækket til forskellige printere er ikke ens.
Havde en HP 930C og har nu en HP 2210.
Blækket til de 2 printere er IKKE ens.
Jeg ved ikke præcist hvad forskellen er, men jeg har spurgt hos de forskellige refill leverandører og alle steder fået dette svar.
Om det lige gælder for dine 2 printere kan jeg ikke sige.
Gambrinus

Kommentar
Fra : hpapp

Dato : 30-09-04 07:14

Da jeg købte blækket havde jeg en HP 1100 photoprinter ingen problemer skiftede printer til hp 2110 ingen problemer med samme slags blæk.
hpapp

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 15-10-04 19:08

tak for det, jeg regner med at det kan lade sig gøre de jeg har på fonemmelsen at det er nogenlunde de samme flaske som jeg også har købt i Bog & Ide. undskyld forsinkelsen ;)