/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
gammel nybegynder
Fra : sofus7
Vist : 251 gange
40 point
Dato : 28-09-04 12:46

Da min søn blev 16 købte vi en ny Aprilia sonic 2004 til ham for at undgå alt for mange problemer da vi ikke kender nogen der har forstand på scootere. Den blev så stjålet efter 3 uger... og han fik en gl. adly fra 97 som vi ret hurtig opgav at få til at køre ( vi anede jo ikke hvad vi skulle gribe eller gøre i) nu har vi så købt en brugt cpi hussar fra 2003 som er ufattelig sløv i optrækket. Hvor kan jeg lære lidt om hvad man skal gøre, nu er jeg faktisk blevet lidt bidt af at rode med det, men de mener jeg er for gl. til at begynde på knallertlære i ungdomsskolen Kender i til nogle bøger som er for virkelig fatsvage voksne, som ikke ved hvad en kaburator er til for, og hvor den sidder. Evt. med rigtig mange billeder.Forøvrigt er jeg også nybegynder på disse sider men jeg bliver vel klogere.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 28-09-04 13:14

Det bedste Du nok kan gøre er at besøge biblioteket. Lån alle de bøger du kan få fadt i.
Derudfra kan Du så vurdere om der er nødvendig at købe en bog. Evt. en af de Du har lånt.

Derefter evt. send din søn til motorlære så I kan samarbejde omkring knallerten. Da det er ret hyggeligere.
Og man få hurtigt et resultat af det arbejde man tilsammen har udført.

MV.
Peter Jensen

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 40 point
Dato : 28-09-04 18:35

Som rpje skriver,biblioteket har en del,men de skal i nogen tilfælde bestilles,ingen problemer i det,så kan du også
se hvad De KAN bestille til dig.(du kan også bestille fra din egen computer).
Du skriver du er nybegynder på siderne her ,så velkommen til.
Men ellers så bare spørg her,vi er meget kloge ha ha ha .
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : sofus7

Dato : 28-09-04 19:35

Jeg har faktisk forsøgt at søge efter bøger på biblioteket men synes kun jeg kan finde om knallerter eller motorcykler. Jeg har nok forsøgt forkert, så i morgen må jeg hellere tage derover og snakke med et rigtig menneske. Jeg takker for den pæne modtagelse,
Mvh. Majbrit

Godkendelse af svar
Fra : sofus7

Dato : 12-10-04 12:49

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-10-04 15:31

Selvtak Majbrit,husk og spørge,hvis der er noget der er uklart.
Hilsen Keldd