/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp
Fra : Ah_Butcha
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 24-09-04 22:29

Når jeg logger ind på www.tordenskiold.nu for at se weekendens billeder, så kommer der en http 404 fejlside op. hvad skal jeg gøre for at kunne komme til at se billederne igen??

På forhånd tak.

Venlig hilsen Torben L.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 24-09-04 22:38

Kode 404 er en kode serveren sender tilbage til dig, hvis den af én eller anden grund ikke kunne finde siden. Det kan være et midlertidigt problem. Det eneste du kan gøre er at prøve igen og så håbe på at fejlen er rettet.
Jeg kan ihvert fald godt gå derind....

Held og lykke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 22:49

Jeg ka' også komme ind Sikkert et midlertidigt nedbrud

http://www.wordiq.com/definition/404_error

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-09-04 23:10

enten er dine indstillinger sat forkert i IE eller også har din udbyder måske et serverproblem.

Kommentar
Fra : dat

Dato : 25-09-04 07:56

Virker NU!!!!
ThiHi
dat

Kommentar
Fra : Ah_Butcha

Dato : 25-09-04 10:30

Hej miritdk.

Hvordan ændrer jeg jeg på mine indstillinger??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-04 11:42

Jeg tror mireth mener indstillingerne i din internetforbindelse. Hvilken har du iøvrigt ? Der er forskel på modem, ISDN og ADSL/LAN. Du ændre disse indstillinger i IE's menu: Funktioner->Internetindstillinger... vælger fanen forbindelser og kan så vælge knappen [Indstillinger] eller forneden [LAN indstillinger] ..alt efter din forbindelses type. Da du åbenbart kun har problemer med din forbindelse på det omtalte site, er der næppe noget galt med dine indstillinger i øvrigt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ah_Butcha

Dato : 25-09-04 16:32

Jeg har en adsl forbindelse. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det lige er den side. Men jeg har også problemer med alle de andre sider der hører under www.justparty.dk

Meget mærkeligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-04 05:53

Prøv at slette dine cookies. Fra browsermenuen vælger du : Funktioner->Internetindstillinger... fanen Generelt og [Slet cookies]. Medens du er der, så vælg også [Slet filer...], flueben ved Slet alt off-line indhold, samt [Ryd oversigten]

Vælg [Ok]...og se om dette ik' sku' afhjælpe problemet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ah_Butcha

Dato : 26-09-04 21:41

Hej Molokyle.

Det hjalp heller ikke.

Er snart ved at hade den side.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 09:43

Så prøver vi noget andet :

1.) Fra browsermenuen vælger du : Funktioner->Internetindstillinger... fanen Sikkerhed og tryk knappen [Standardniveau]
...samt :
2.) Fra browsermenuen vælger du : Funktioner->Internetindstillinger... fanen Avanceret og tryk [Gendan standarder]

Til sidst vælg [Ok]...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ah_Butcha

Dato : 27-09-04 21:16

Hej du det hjalp sgu heller ikke.

Har du andre muligheder??

Tobber

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 09:37

Hmmm.... når jeg ser på sidens kode kan jeg se de bruger browsersniffing intensivt. Hvilken browser bruger du ???

Jeg bruger selv IE 6 sp2. og der er som sagt ingen problemer. Nu er det vel ikke sådan at du har gjort dig upopulær og har fået spærret adgang ved de udelukker din IP ? evt. en fejl fra deres side ???

Send dem en e-mail : lunder@tordenskiold.nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ah_Butcha

Dato : 28-09-04 22:26

Ved bare at det er internet explorer jeg bruger men ikke helt hvilken "model" eller hvad det nu hedder.

Tror ikke jeg har gjort mig upopulær, arbejder dernede, men vil da lige prøve at hive fat i web masteren.