/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
gennemsnits-laengde@jubiimail.dk
Fra : sekstenaarig
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 24-09-04 12:49

Hej
Jeg er ved at lave en undersøgelse til et skoleprojekt om mænds penis.
og ønsker flg. oplysninger som jeg håber folk vil sende mig i en mail.

Penis længde+omkr slap/stiv
alder
vægt
højde
sexualitet
race
hvor ofte du har sex
civilstand
hvornår du havde sex første gang

håber på svar

mvh 16-årig

gennemsnits-laengde@jubiimail.dk

PS kun seriøse besvarelser og ingen sure komentarer, lad vær med at svare hvis du ikke vil i stedet for at blive sur!!

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 24-09-04 12:54

1, stiv 18 slap ca 6
2, 14
3, 80
4,178
5, hetro
6, dansker
7, 7 gange om ugen
8, kæreste
9 12(alt for tidelig :S)

sådan..

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-09-04 13:03

haha..

Du skriver du havde debut som 12-årig, med kommentaren "alt for tidligt"..
Og lige nu er du 14!! haha..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 13:24

sekstenaarig -> Hvad får dig til at tro normalt tænkende mennesker vil sende dig en e-mail og dermed udlevere deres e-mail adresse?

Hvis man har bare lidt omløb i hovedet, sender man da ikke mails til folk man ikke kender personligt !

http://1984.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-04 16:20

molo har ret ! 16. det er jo synd hvis det er et seriøst skoleprojekt.

du kan jo ikke forvente, noget ordenligt svar,
da, de fleste vil nok pynte på 'dataerne'.
måske jeg ikk' lige er så klog, men der er da en del spørgsmål,
som jeg ser som uvedkommende, ang. længde.
du burde (som mange andre i din alder) lave en poll.(anonymt spørgeskema).
feks. på http://www.arto.dk
nu kan de deltagende selv se om de er over/under den normale...civilstand

i go'morgen danmark på tv2 har der inden for den sidste uge, været et indslag,
om emnet sex(penislængder), det var vel nærmest en anmeldelse af en form,
for udstilling/teater, med bla. monolog af Gordon Kennedy, om emnet.
En ting der kom frem var at i en rundspørge kom det til at gennemsnittet var 16cm.
en skede 17, og at kvindens følsomhed, kun var plaseret på de første 7cm.
og at kvinder generelt var tilfredse med deres partners længde.
Så spørgsmålet om den store pik , endte faktiskt i porno industrien.
For som Gordon sagde,' og hvorfor er dildoer så store'
Natmaden.

Ps. men du kan være sikker på at flere end der nu måtte deltage,
- vil kende resultatet, af dit skoleprojekt, og ingen vil kikke efter civilstand

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 20:29

Det er faktisk en rigtig god idé natmaden kom med der sekstenaarig !

Lav dog en hjemmeside : DinPik.dk ..eller noget ? ..og lav dér en poll undersøgelse. Det er ikke sikkert du får ærlige svar, men folk vil nok være mere tilbøjlige til at give dig den respons du har brug for til din opgave, da de ikke skal ud med personlige oplysninger, emailadresser, kreditkortnumre, profil navne eller andet

Du lærer at lave/designe/implementere hjemmesider ved at bruge linkene her : http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/guide2/side35.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 24-09-04 21:30

Hvorfor blive ved med at måle, når resultatet er her

http://www.sizesurvey.com/result.html
http://www.sizesurvey.com/

Hvis du gerne vil måle....se vejledningen http://www.sizesurvey.com/quest.html

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-09-04 22:02

Pragtfuldt link jakjoe Det vil strax blive lagt ind unde min samling ...kategorien : Videnskab & Historie

...men se lige her : http://leech.dk/bubblegum.php/womansnightmare.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-09-04 13:42

jakjoe
Øv jeg er jo helt normal, af en gammel gris at være

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 20:51

molokyle> Mange sjove episoder......humørpiller.
natmaden> Det er godt at måle hvor normal man er

mvh
jakjoe