/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Nedsat gæld og ud af R.K.I. hurtigere
Fra : luggi85
Vist : 3297 gange
100 point
Dato : 23-09-04 21:04

Læs mere om hvordan du får din gæld nedsat og om hvordan du kommer hurtigere ud af R.K.I. på
www.gaeld-penge.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:09

Luggi85

Det du har skrevet dér er et TIP
.....de andre ting du har skrevet i Tip burde have været skrevet i en tråd/spørgsmål
se her: http://www.kandu.dk/dk/spg/49988

Men du skal nu nok få det lært

// Toupie

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 21:11

Har kigget på dit link
Ikke mange kommentarer udover: Pis og papir, og dem der lægger ud med, at man skal betale 698,- for at få anvist hvordan man sparer penge, de TJENER penge på nogen der er dumme nok til at hoppe på sådan noget gylle.

Og en bank kun for RKI-registrerede

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-04 21:12

Altså:
spørgsmål om alt mellem himmel og jord eller spørgsmål til en kandubruger: skrives som du har gjort her

Tip: gode råd til andre, skrives i Tip

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-04 21:18

Hjælp: Jeg havde ikke set det kostede penge for mappen. Sendte bud efter den for at bevise det var fup. Er der nogen der ved, om jeg behøver at indløse den.
Torben

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-09-04 21:21

dova, 100% enig med dig.

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 21:23

Det kommer sgu an på bauchmann.
Hvis den sendes på efterkrav kan du til hver en tid nægte at modtage den.
Og det kan du også hvis den sendes med vedlagt girokort, så skal du bare få kvittering hos postvæsen på, at den er returneret.
Værre er det hvis du har betalt via overførsel fra konto eller visakort.
mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-09-04 21:26

Jeg kan ikke læse hvordan jeg skulle komme ud af min gæld, hvis jeg havde en, på den side - jeg kan kun læse at for kr. 698,00 får jeg et eller andet udefinerbart i en mappe. Alene den amatøragtig opsætning af siden fortæller, at man skal holde sig langt væk for det er ikke prof. folk der står bag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 23-09-04 21:27

Hej Dova
Tak for svaret. Så kan jeg godt sove i nat. Jeg har ikke betalt noget. I må også sove godt
Torben

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-09-04 21:28

Franksp
Rart at høre det, og især fra dig når det som her drejer sig om penge.

mvh dova

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 23-09-04 22:36

Tak dova. Det varmer, hvis du ved hvad jeg forstår?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-09-04 02:03

gaeld-penge.dk er da ledigt , bare det at bruge webbyen,,, !!
det hele vælter jo i popup og andet ligegyldigt bras.
Siden er jo total ingenting. og kan vel ikke have kostet meget tid !
Ikke fordi at andre flotte sider er megere trolige.
men man kan da lige læse teksten, og så tænke sæl'
men http://www.rki.dk har da selv nogle ting der er værd at vide(efter hvem, man er.)
Kik eks. under 'For privatpersoner'
og bauchmann, nægt at modtage det, det er alt, eller lad ham selv bevise, at du skylder ham,
for du nægter jo selvfølgelig også at betale, returporto.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 24-09-04 04:34

- og så lige min kommentar til penge-tips' og tricket/tråden

Enhver bank vil hjælpe en kunde der har potentiale, med at få samlet klatgælden (kontokort, hurtige lån til møbler, hvidevarer etc.) i et banklån, så man undgår de skyhøje renter der er på den slags.

Enhver kan gå i banken, få lavet et budget, og en budgetkonto. Tro ikke på alle de der økonomiske mirakelmagere - det eneste økonomiske mirakel de udretter, er at de får snøret penge ud af dem som ingen har i forvejen.

Vejen til en sund økonomi skal findes hos DIG! Find ud af hvad du egentlig bruger, og på hvad. Bestem dig for at det og det kan egentlig godt undværes. Køb stort ind 1 gang om ugen (så undgås alle de der dyre impulskøb), og køb altid møbler, hi-fi, tv, computer, hvidevarer etc. kontant. Stryger fjernsynet, og du ikke har råd til det dyre splinternyeste, så køb et brugt lejeapparat, eller kig i den blå avis....der er ti-tusindvis af kroner at spare ved at tænke sig om.

Jeg vil i denne ombæring se helt bort fra de, der er gået på rø* og albuer i en virksomhedskonkurs, og som iøvrigt har udvist generel økonomisk ansvarlighed.

Og ja - helt ærligt.....en bank kun for RKI'er.... grineren! Luggi85, fortæl os navnet på banken! Jeg er ved at gå til af spænding - jeg vil så gerne undersøge seriøsiteten i den bank.

mvh Berpox

Kommentar
Fra : keno

Dato : 24-09-04 09:56

Hej til alle på Kandu.
Jeg tror jeg har fundet denne bank som giver kredit til rki kunder.
Prøv at se på www.reko.dk og jeg skal ikke have 698 kroner for at finde denne bank som MÅSKE vil låne ud til rki kunder. Hygge alle, hilsen keno.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-09-04 16:56

Reko hvis du ser betingelserne her http://www.reko.dk/betingelser.html så kræver de af deres kunder, at der tegnes en aktie på mindst 800 kr. til kurs 150 inden de hjælpes !!
Desværre udnyttes de der har problemer med økonomien med gebyer af enhver art inden de overhovedet kan få hjælp.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Migselv23

Dato : 15-10-04 00:20

Er der nogen herinde der har prøvet om man kan låne penge gennem dem?

Eller er det fup og svindel?

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 15-10-04 10:44

Som tidligere skrevet, anser jeg det som fup og svindel. Jeg bad om den omtalte mappe til 700,00 kr. som blev sendt pr. efterkrav. Alene det siger, at der kun er 1 vinder.
Torben

Kommentar
Fra : keno

Dato : 15-10-04 12:05

Hej til alle.
Jeg har prøvet for sjovt at søge om et ansøgningsskema til et lån hos www.reko.dk men det er ikke kommet,og det er ca en måned siden.Hvis jeg var luggi85 så ville jeg lukke min hjemmeside på webbyen.dk Han skal have 698 kroner for en mappe alle ved hvis man er kommet i rki ja så skal du da stå der i 5 år før du bliver slettet,hvis ikke du betaler det du skylder væk før de 5 år.Hilsen keno.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 15-10-04 12:45

Jeg glemte at sige, at jeg har informeret KONTANT om sagen. Jeg ved endnu ikke om det kommer.
Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 18-10-04 17:31

Hej Keno.
Jeg tror du har misforstået noget. Det du skal er, at tegne dig for en aktie for at blive kunde. Da du ikke har gjort det får du selvfølgelig heller ikke ansøgningsskema.
Torben

Kommentar
Fra : spf

Dato : 18-02-05 10:35

Mht reko véd jeg, at det desværre ikke blev muligt at gennemføre, da én ud af de 3 "idéfolk" lavede et tillidsbrud. Så nej, uanset hvordan og hvorledes man syntes om deres koncept dengang, så er der INGEN der er blevet snydt, da det aldrig rigtig gik som ellers forventet og som det så ud til det ville gå.

INGEN har haft én eneste krone op af lommen, og givet til Reko. That's it.

Men lur mig om der ikke snart er nogle der gør et forsøg på, at lave et interessant "mødested" for RKI-ramte...

Tjek www.reko.dk igen igen... (o: