/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor mange MB bruger jeg om dagen
Fra : ferik
Vist : 619 gange
200 point
Dato : 23-09-04 18:55

"Hvordan kan jeg se hvor mange MB jeg forbruger om dagen" henter/sender
findes der et lille program (freeware) hvor jeg kan aflæse det
jeg kører med WinXP pro, Office 2003, outlook express, ADSL fra TDC,
computer 1 over netkort, Linksys router type BEFW11S4 trådløs
computer 2 over WUSB11 trådløs adapter
1 bærbar er ind imellem tilkoblet

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 23-09-04 18:59

Jeg tvivler på at du kan finde et program der kan måle hvor meget din router bruger... Du kan sagtens få programmer til din computer, som kan måle hvor meget den enkelte computer bruger, men vil du have det i helhed, skal du jo sætte det på routeren, og det får du svært ved!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 23-09-04 18:59

Du kan bruge DU Meter:
http://www.download.dk/index.asp?Kat=&subkat=&prog=1882
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 23-09-04 19:22

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-09-04 19:26

jeg har i lang tid kørt med Winbar fra
http://www.winbar.nl/
jeg har desværre ikke været opmærksom på at der er DUMETER i den, det har jeg slået til nu og vil prøve det

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-09-04 22:16

DUMeter i Winbar virker fint

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-09-04 22:44

Ja det er også det jeg har hørt, og det er da rart at blive bekræftiget i sin antagelse.
Men det er jo mest interessant for dem der har forbrugsafhængig internet.
God fornøjelse.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-09-04 23:16

Til pallehansen!
Jeg har installeret det af dig foreslåede program
der ligger et lille ikon nede ved uret, og i det kan jeg åbenbart få både daglig, ugentlig og en månedligt raport
det er rigtig lækkert, jeg skal hjælpe et par venner med at få noget nyt op at køre
alså; jeg har begge programmer kørrende i øjeblikket