/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fragmenter,mgl. hukomelse
Fra : nejrup
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 23-09-04 12:20

hvad gør man når den skriver at der ikke er nok hukomelse,luk nogle programmer, er gjort på nær explore og systray, men det hjælper ikke, den skriver det igen (win. 98)

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 23-09-04 12:29

Har du tømt papirkurven og slette alle temp filer?
Mvh Karsten

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 23-09-04 12:30

>du får lige et "t" til "slette"<

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 23-09-04 12:41

Hej Nejrup

Det er en kendt fejl i Windows 98 at den ikke kan defragmentere, elelr at den lige pludselig genstarter 500000000 gange under en defragmentering.

Gør følgende:
Start windows 98 i fejlsikret tilstand ved at trykke på F8 taten under opstart
I fejlsikret tilstand slår du evt. pauseskærm fra
derefter dobbeltklikkes på denne computer
højreklik på ikonet for harddisken og vælg: Egenskaber
Faneblad nr. 2 er Funktioner, og her vælges først UNDERSØG (hvis det er lang tid siden den har været undersøgt) og nr. 2) DEFRAGMENTER

Defragmentering kører nu 1000 gange hurtigere end før, og den genstartes ikke et utal gange, og efter defragmentering, så genstarter du computeren normalt, og din harddisk er nu defragmenteret.

Lars