/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Quicktime , dårlig videokvalitet
Fra : Fox_dk
Vist : 540 gange
200 point
Dato : 23-09-04 11:54

Hej
Kvaliteten på quicktime filmtrailere er blevet ret dårlig på min maskine. Billedet er meget kantet i fuld skærm selv om trailerne fylder 20-50MB. Jeg har selvfølgelig opdateret min quicktime-player

Hvad kan det skyldes? Jeg syntes nemlig ikke at det været sådan altid.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-09-04 17:40

Billedekvaliteten bliver dårligere jo større billedeskærmen er på din Quicktime player. Prøv at gå ind under film og vælg normal størelse.
Hvis du udvider billedet til at fylde hele computerskærmen, bliver billedet mere kornet.
Jeg ved ikke om det var det dit spørgsmål gik ud på, men det var det eneste jeg kunne hjælpe med.

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-11-04 19:31

Trailere er sjældent lavet til fuldskærm, så vil tro det bare er kvaliteten på filmen der er for dårlig ?!
Ellers er det måske et codec du mangler ?
Jeg har bare aldrig hørt om trailere skulle bruge codecs, hvis det da kun er trailere den er gal med, eller er det film i det hele taget ?

mvh P/lb