/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mails fra win 95 til 2000
Fra : ivanovic1
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 21-09-04 15:04

Hej Alle,

Jeg har haft Win 95, nu har jeg fået ny pc med win 2000. Alle mine mails har jeg kopiret fra win 95 på en cd-rom.

Hvordan skal man overføre dem skal jeg konvetere eller er der et sted jeg skal kopiere dem til????

Ivanovic1

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 21-09-04 15:07

Hvad mon du mener - hvis du har gemt dine mails i eml format kan du jo bare lave en mappe til dem og lægge dem ind der - men ligger de ikke godt nok på en cs-rom ??????????????

Kommentar
Fra : mir_lol

Dato : 21-09-04 15:08

ps... griner flovt - mente jo cd-rom *G*

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 21-09-04 15:55

kan jeg bare oprette en mappe som på den gamle outlook og smide dem derind. For jeg kan nemlig ikke finde ud af hvor mine mails er i den nye outlook.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 21-09-04 16:14

er det outlook express eller outlook du bruger?

Accepteret svar
Fra : larsfrohn

Modtaget 50 point
Dato : 21-09-04 19:29

Hej Ivanovic1

Det er utroligt vigtigt at du finder ud af om det er Outlook eller Outlook Express du bruger.

I Outlook skal du gå ind i menuen FILER og her vælge iMPORTER - EKSPORTER, og så her vælge IMPORTER FRA ANDET PROGRAM ELLER FIL. Herefter kan du så vælge din *.PST fil på din CD og så er alle dine mails/kontaktpersoner etc. oprettet. Du skal så kun lave dine konto oplysninger med brugernavn password etc., så funker den igen

Hvis det er Outlook Express du bruger skal du kopiere hele din Outlook mappe ind i:
C:\Documents and Settings\#NAVN#\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{F56C5D8E-CEB3-44E1-8E9C-F46A28B4BBCA}\Microsoft\Outlook Express

Herefter vil du kunne se alle dine mails. etc. fordi dine postkasser etc. hedder det samme. Det eneste du skal lave er dine konto indstiller = brugernavn/password på din E-mail så funker Outlook Express igen.

Da du kan se det er 2 vidt forskellige metoder, er det 10000% vigtigt at vide hvilken version du arbejder med.

Lars

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 01-11-04 12:58

Tak for svaret larsfrohn.