/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
blade
Fra : tronddk
Vist : 510 gange
22 point
Dato : 19-09-04 17:02

jeg har en lille ide men ikke om det virker da jeg slap mine kanirefulge ud for jeg kunne ikke fange dem inde i buret syntes jeg det var sjovt da jeg så at de fleste af dem gemte sig for mig i noge store blade fra en agur plante som jo næsten er visne og det var sku svært og se den så er der ikke nogle blade der er lige så store som agur blade som kan leve i mit bur (jeg gir dem vand så de vokser) og så helst nogle blade som kan tåle at blive klippet ned så de kun fulder halv dellen af buret og at de ikke er giftige for fulgen for de fulge jeg har kan finde på at æde alt lige fra agurk til gulerøder og fra salat til mejs

Accepteret svar
Fra : KgaMsobo

Modtaget 22 point
Dato : 19-09-04 19:21

jo du kan bruge solsikke blade de er rigtig gode til det Hilsen Kga

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 20-09-04 18:12

ved godt de er store men dem kan man da ikke ha til at gro inde i et bur det skal være en bund dække blomst med store blade

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-09-04 18:12

halo sover i alle sammen ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-04 23:25

*GGG* ja mon ikke nogen faldt i søvn ???
Hvad er det for fugle du har - for jeg ville da mene at det ikke er bladstørrelsen men farven - altså at det er deres instinkt der får dem til at gemme sig hvor de føler sig i sikkerhed pga camouflage.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 01-10-04 18:12

kan ikke bruge det til noget men jeg gider ikke havde dette spg open