/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kan jeg "låse" en mappe???
Fra : rwo
Vist : 1142 gange
30 point
Dato : 17-09-04 00:03

Jeg har oprettet en mappe, som indeholder nogle hemmeligheder... Kan jeg sætte et password på den, så kun jeg kan åbne den??

mvh

Rikke

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 17-09-04 00:07

Tjaa det kommer an på hvilke hemmeligheder det er... fortæl fortæl!!!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 17-09-04 00:09
Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 18-09-04 13:34

Med Winzip & WinAce (bruger jeg selv) kan du beskytte filerne med et password, virker fint for mig..

Accepteret svar
Fra : mir_lol

Modtaget 30 point
Dato : 19-09-04 10:34

halehøjsa - er det ikke nok for dig at bare højreklikke på din mappe - vælge egenskaber og derpå under deling sætte kryds i gør mappen privat ????????

Kommentar
Fra : jrkok

Dato : 21-09-04 14:58

Du kunne jo gøre dit/dine dokumenter hemmelige og personlige med kodeord. I Word f.eks. Gem som og under funktioner, sikkerhedsindstillinger kan du lave kode.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 25-11-04 10:02

Har du fået besvaret dit spørgsmål?

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-01-06 15:00

Tak for svaret mir_lol.