/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kan ikke slette email's
Fra : kreativ
Vist : 244 gange
100 point
Dato : 14-09-04 08:26

Jeg har OE 6,0 og styresystem XP home.
Jeg kan ikke slette meddelelser i mine mapper i min indbakke. Når jeg forsøger at slette en mail kommer en boks frem hvor der står 'Meddelelsen kunne ikke slettes'.
Det gælder alle de email's jeg får.
Mon der er nogen der har et råd til mig hvad der kan være galt.
Med venlig hilsen Birgit

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-09-04 09:30

Hejsa.

hvad sker der hvis du bruger knapperne "SHIFT + DEL" (ps. dette sletter Mail helt og lægger den ikke over i slettet post. Hvis du kan dette kunne det tyde lidt på at det er mappen slettet post som er i stykker. Lad mig vide om det virker inden vi gør mere.

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 10:31

Når jeg markerer en eller flere mails og trykker 'Shift+Del' kommer en boks frem som spørger om jeg vil slette meddelsen permanent, når jeg svarer JA bliver de slettet, hvis jeg svarer NEJ bliver de IKKE lagt over i Slettet post mappen men bliver i mappen.

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 11:04

Jeg tror du har ret i det er mappen 'Slettet post' det er galt med........ hm... har du en ide til hvad jeg evt. kan gøre for at reparere den mappe - eller det kan man måske ikke ???

Kommentar
Fra : kreativ

Dato : 14-09-04 12:39

Jeg har fået løst mit problem ) Jeg gik ind i søgefunktionen for at lede efter mappen 'Slettet post' i dbx filerne. Fra søgefunktionen slettede jeg mappen 'SLettet post'. Da jeg så gik ind og åbnede min OE og ville slette post, så fungerede det Tak for du prøvde at hjælpe..........

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-09-04 13:16

det var så lidt.. Håbe at kunne hjælpe igen en anden gang.

Kvolsgaard.