/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vedhæftet filer i outlook Expres kan ik ~
Fra : billif
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 12-09-04 21:57

Hej Jeg bruger win 2k, Outlook Express 6. når jeg modtager en vedhæftet billed eller andet vedhæftet trykker jeg på klipsen hvor navnene er nedtonet og jeg kan ikke gemme dem eller se dem. er det et flue ben der er sat forkert hvad gør jeg
mvh Henrik

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-09-04 22:05

Gå i funktioner - vælg indstillinger - vælg fanebladet sikkerhed og fjern fluebenet "Tillad ikke . at vedhæftede filer .........
Dette hvis du bruger Windows XP

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-09-04 22:06

Prøv det lige og vend tilbage om det lykkedes

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 12-09-04 22:06

Prøv det lige og vend tilbage om det lykkedes

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-09-04 23:29

Hej,
Det har jeg også prøvet mange gange, men her er et trick:
Tryk "Videresend" .. og nu kan du åbne de vedhæftede filer.
Hvorfor .. spørg mig ikke .. men det virker !
/PG

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 14-09-04 00:54

hvis du går ind på denne side kan du hente et lille prg. der hedder DetachOL

http://mcdev.com/programs.php?page=DetachOL

dette lille stykke software gør dig istand til at åbne de vedhæftede filer
det virker til outlook express, outlook 2000 sr1, outlook 2002(xp), outlook 2003

genialt lille stykke software, bill gates skal ikke bestemme om jeg vil starte en exe fil eller ej!!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-09-04 04:42

prøv at gå til > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express i regedit og find
BlockExeAttachments REG_DWORD 0x00000001 (1) i højre side og sæt værdien fra 1 til 0
dobbelt klik på BlockExeAttachments .
Manse9933
og er der andre Block(fil forlængelse)Attachments sæt dem fra 1 til 0

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-09-04 04:52

BlockExeAttachments,eller lav dem selv Block(fil forlængelse)Attachments,så kopier eller skriv det ind BlockExeAttachments,hvor du ændre fil forlængelsen i dette eksempel er det Exe.
og sætværdien til 0,husk at tage backup af nøglen så du kan genoprette den originale igen hved at klikke på samme,vis du ikke kan få det til at virke.
Manse9933

Kommentar
Fra : FLAB

Dato : 14-09-04 10:13

Det kan skyldes dit antivirus program
Flab