/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows longhorn
Fra : keddeyamse
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 12-09-04 19:31

har lige instaleret windows longhorn beta.. men tastatur og mus virker ikk.. begge usb.. heh kan jo ikk gøre så meget.. hva gør jeg??

mvh jønne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-04 19:47

Det er en beta! Så brug tastatur og mus med ps2 stik! Der er ikke ret mange drivere med til den betaversion! Den er mere beregnet til at se hvordan fil og sikkerheden virker på Longhorn!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-09-04 20:06

drop den der er stadigvæg rigtig mange mangler endnu

Kommentar
Fra : molokyle