/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Slå sin firewall fra????
Fra : jjhj
Vist : 312 gange
75 point
Dato : 11-09-04 23:37

Hey...

har lige et spørgsmål... Hvorn slår man sin Firewall fra... altså så den ikke beskytter noget... Jeg har en North router... og det er den Firewall i den jeg vil have slået fra!!

Hilsen jjhj!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-09-04 00:39

Kald din router op i browseren og se menuerne igennem. Find dens Firewall og deaktivere den.

Jeg kender ikke lige detaljerne i den router, men skal findes fra browseren på enten

192.168.0.1 eller 192.168.1.1

Nogle rotere bruger den ene og andre bruger den anden. En helt tredie kan sagtens forkomme, men det vil fremgå af manualen.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 12-09-04 01:01

Nede i menulinien må der være et ikon for din firewall. Højreklik på den, så står der sikkert : exit eller disable, klik der så stopper den, men hvorfor skal den stoppes?

Reset