/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor har kandu fjernet mit seneste sp~
Fra : briani
Vist : 337 gange
30 point
Dato : 09-09-04 11:51

Hejsa venner og uvenner

Jeg opretter lige denne tråd,så er jeg fri for at gå ind og svare på de spørgsmål som er blevet oprettet.

Jeg har lige været ude og fjerne SNAVS fra en computer,og er først lige vendt hjem nu.

Det er med undrende mine at jeg ser at mit spørgsmål oprettet i morges er blevet fjernet
Hvorfor ved jeg ikke på nuværende tidspunkt.
Men jeg vil have en forklaring fra kandu,og vil senere sende dem en e-mail.

Kan da også lige oplyse at de sidste godt 28000 ledige point jeg har, også er fjernet
så nu har jeg kun disse 30 point tilbage
det er sku for groft.

Altså jeg er ikke blevet smidt ud.

Mine spørgsmål var ganske harmløse.

En undrende hilsen herfra

Brian

PS-Kandu i må gerne svare her hvorfor i har fjernet mit sidste spørgsmål,og hvorfor har i fjernet alle mine ledige point?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 40 point
Dato : 09-09-04 11:53

Davs kære "uven"

Det var sgu da godt nok for dårligt.

CENSUR KANDU - DET KAN I SGU IKKE.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 09-09-04 11:53

sådan er det tit i diverse fora, lige så snart der kommer lidt saglig kritik der går på administrators og lign. så er ikke så velset - den erfaring har jeg selv set på diverse fodboldfora.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 11:55

HVIS du måtte få svar, så læg det venligst ind her.
Men at nul-stille dine point, ja jeg ved ikke hvad jeg skal svare.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-09-04 11:56

Gad vide om der er sket ændringer i administrationen for nylig?
Det her er da ikke en normal fremgangsmåde, eller...?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-09-04 11:57

Hej Briani, dejligt at se dig igen. Var ved at blive helt nervøs. Jeg kommenterede et af dine indlæg igår, men min kommentar forsvandt bare når jeg trykkede send.
Hvad mon de lige har gang i?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-04 12:04

Det da klart Kandu ikke kan høre os. De sidder jo og nyder musikken fra den mp3 afspiller, jeg skulle ha modtaget i maj måned

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-09-04 12:07

Det er det jeg har skrevet i en anden tråd, kandu har slettet alle dine kandu-spørgsmål, mon pointene også er trukket fra modtagerne ???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-04 12:08

Det er da groft - jeg vil også se at komme af med resten af mine point, når kandu måske alligevel fratager mig dem. Godt at høre fra dig Brian.

//bentjuul

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 09-09-04 12:09

Fatter ikke lige de mennesker der annoncer der afgang med flammeskrift, har set det på andre forums de bliver squ hængende alligevel Men ok de får så lige deres tråd in hall of fame.
Er man træt af at her så lader man bare være med at komme her, ret meget længere er den vel ikke, det er andet er hyklerisk og kun for at få opmærkosmhed.
Husk på at siten her er en GRATIS side og det er aldeles frivilligt at kigge forbi, ingen tvang eller noget.
Så tør nu jeres små øjne og spis en kiks eller skriv en bog om jeres problemer.

the_expert

also knowns as eddie_skov skvadderhovedet med lig i lasten

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-09-04 12:22

Hejsa alle

Kan lige oplyse at jeg lige har sendt kandu en e-mail

Så bliver det jo spændende at se om jeg får et svar.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-09-04 12:29

->the_expert
Gider du lige sætte dig ind i hvad det hele drejer sig om

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-09-04 13:57

Hejsa kære venner og uvenner

Så lykkes det mig at få et hurtig svar på min mail til Kandu,og mine ledige 28000 er sat ind på kontoen igen.
Nedenunder kan i læse mailen.
Så skal vi ikke stoppe her med al den udeling af point ?
Meningen med mine oprettede spørgsmål var at råbe kandu teamet op-og det lykkes for mig
Så jeg er tilfreds,håber også i er det.

Citat
Hej Brian,

Det kommer vel ikke som et chok for dig, at vi giver en præmie væk hver måned, du har været en af de personer som har råbt højst med hensyn til denne præmie. Synes du så det er fair at du bare giver point væk til højre og venstre, dette betyder at der er nogen af de andre seriøse brugere som føler sig snydt, hvilket du må kunne sætte dig ind i.

Jeg er slet ikke i tvivl om du har hjulpet mange brugere på kandu.dk, dette har vi set mange tilfælde på. Og nu hvor du har så stor en status hos os herinde, samt de andre brugere, hvorfor begynder du så på sådan noget her. Du har været med så længe at du godt kender vores holdning til at involvere i de forskellige indlæg. Tror du virkelig vi synes det er sjovt at vores servere til tider har det temmelig hårdt? Vi er i fuld sving med at lave vores omtalte omlægning, problemet er at der kommer altid et eller andet i vejen som gør at vi bliver forsinket, og her bliver vi nødt til at priotere hvilken rækkefølge tingene skal laves i. Med det nye system vil der også blive opsat nye servere og hurtigere net linier, så dette skulle hjælpe på problemet.

Jeg kan så i samme forbindelse fortælle dig at kandu.dk slet ikke kommer i nærheden af et overskud, da de penge vi modtager fra banner dårlig nok kan dække vores præmieudgifter, så ud fra denne betragtning er det ikke særlig flinkt at råbe af os, eftersom vi gør dette arbejde af rent interesse. Så fremover når du føler du har noget at brokke dig over, så tænk på at det koster ikke dig en krone at være med, og at det er os som sidder på hele slæbet.

Vi gør alt hvad vi kan for at få det nye system i luften, så vi kan få kandu.dk op i gear med hensyn til hastighed.

Med hensyn til dine point vil jeg godt give dig dem tilbage, hvis du stopper med den chikane du har sat i gang.

Med det nye system vil der være en nyhedsrubrik som vil have en beskrivelse af fejl som måtte opstå, så vil vi derved blive bedre til at informere om hvad der sker.

Med venlig hilsen / Best regards

Maria Krag
Servicemedarbejder

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-09-04 14:22

Citat
Så bliver det jo spændende at se om jeg får et svar.

Så blev spændingen udløst

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 20:32

briani -> Jeg vil i al beskedenhed komme med den antagelse; ............. det er en FEJL fra Kandu.dk's side.

Citat
Der er opstået en fejl. Prøv igen senere. Hvis fejlen bliver ved med at opstå ? Kan du kontakte service@kandu.dk

....eller noget ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 20:33

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 20:33

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 20:42

Hmm? Var din veninde ikke herinde i går Molo? Utroligt så hurtigt Kandu kan reagere!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-04 21:58

Der mangler et indlæg, men det var vist ikke fra molokyles "veninde"
Trist at det er blevet fjernet.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 11:41

Øhm!! Hvor mange veninder har du Molo?!
Er der grundlag for at udvise noget jalousi?!

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 11-09-04 11:42

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-04 12:09

creamygirl -> Jeg forstår heller ikke rigtigt hvorfor alle kalder fridaflip for min veninde ? ..måske fordi vi har sladret en del om løst og fast i al fordragelighed, hvilket for en del brugere åbenbart må betragtes som så afvigende en adfærd, det kun kan tolkes som venskab.

Snart hedder det sig vel også jeg er ven med ram2

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-09-04 12:42

Nå, var det ikke andet?!
Altså ingen grund til jalousi - Fridaflip er jo 'taget'