/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tour de chambre
Fra : Mette117
Vist : 6098 gange
120 point
Dato : 03-09-04 01:34

Hejsa alle!

Jeg håber at det er det rette sted at stille dette spørgsmål!?! Nå men altså sagens kerne er at vi på det kollegie jeg bor på snart skal have tour de chambre og jeg er pt. helt og aldeles ideforladt! Jeg håber at der er nogen derude i cyberspace der kan hjælpe mig med at finde på et tema incl. drink og drikkeleg!! Det skal lige siges at vi bliver en
10-12 stykker på et lille kollegieværelse så der er ikke plads til de helt store armbevægelser!

Mette

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 03-09-04 07:38

Hvad studerer du?

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 03-09-04 08:31

Du kan lave mange forskellige ting :)..

Zulu Bingo, grækere, mexicaner.. kun fantasien sætter grænser :)

Evt. lav nogle gele klumper med sprut.. de slår godt =)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-09-04 09:23

Småt med plads... Jeg tænker på minedrift.

SLuk lyset, dæk vinduer og andre lyskilder til, skab stemningen som i en kulmine eller lignende, adgangstegn er en lygte.

Den drink du serverer skal være mørk og stærk, evt, noget med Kahlua for at gøre den helt sort at se på

Accepteret svar
Fra : upyoursmate

Modtaget 120 point
Dato : 03-09-04 12:49

Du kan låne en kareaoke CD på bilbioteket og så er den hjemme. En ølkasse kan bruges som scene, og man kan skrive alle navnene på sedler, så der trækkes hvem der skal synge. Drinken er underordnet, det vigtigste er at man ikke er i starten af touren, så folk har fået mod til at synge...

Kommentar
Fra : bne

Dato : 03-09-04 14:39

Du kan kigge ind på www.sjovide.dk - der er mange gode ideer.

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 04-09-04 01:57

Hejsa alle!

Tak for de mange og hurtige svar Jeg vil lige skrive en lille besked til jer alle!!

Jens T: Jeg læser til folkeskolelærer giver det nogle ideer?!?

PepsDK: Ja det er jo mange gode temaer men jeg har lidt sværet ved at finde på legene! Men de der gele-sprut-væmmelige-ting har du en opskrift på dem? De lyder ækle nok til at de kunne være sjove! ;)

Better_Performance: Ja et mine tema kunne faktisk være rigtig sjovt (og forholdsvis nemt) men igen mangler jeg den berømte (eller berygtede) drikkeleg! Nogle ideer? :S

Upyoursmate: Ja det kunne også være super sjovt at udsætte mine medbeboere for lidt skønsang! Men har netop søgt på bibliotekets hjemmeside men jeg kan simpelthen ikke finne en sådan CD/DVD, så du skulle vel ikke kende navnet den?

Bne: Jeg har lige kigget på hjemmesiden men jeg kan ikke rigtigt finde noget der kunne bruges til netop denne fest, har jeg mon overset en fantastisk ide?

Mange taknemmelige hilsner Mette :)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 18-09-04 20:28

Blev det en god fest?

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 20-09-04 00:16

Hej Better_Performance!

Vi har slet ikke holdt den endnu, det er først d. 31. september! Så der er masser af tid til at finde på temaer endnu!

Mette

Godkendelse af svar
Fra : Mette117

Dato : 24-01-05 01:18

Tak for svaret upyoursmate.