/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Portugisiske Windows problemer
Fra : sfl17
Vist : 326 gange
170 point
Dato : 30-08-04 22:57

Det her er et virkelig svært/sært problem ... for nogen uger siden begyndte nogen af menuerne til min scanner (Canon) og min printer (Epson) at være på portugisisk!!! Og så kan d et jo være svært at fatte, hvordan man skifter patroner og den slags. Jeg ringede til Epsons hotline og gennemførte bl.a. en geninstallation af deres software, men intet hjalp. Da ejg i stedet prøvede at sætte indstillingerne for Windows en måned tilbage, gad den heller ikke at hjælpe mig. Sært. Det drejer sig om en bærbar Dell (heller ikke deres hotline havde hørt om problemet før), og jeg har tjekket, at sproget i Windows er sat på engelsk lige som driverne også er valgt til engelsk. Hvad er der mon i vejen??!? (jeg skulle heller ikke have virus på den)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-08-04 23:38

Har osse oplevet min computer begyndte at snakke svensk efter en hardware installation! Det var godt nok en Packard Bell Scanner! Det er heldigvist lidt lettere en portugisisk!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-08-04 23:55

Før en geninstallation af deres software, skal du jo afinstallere softwaren, enten i start alle programmer og derefter i softwarens uninstall, eller direkte i kontrolpanelets "tilføj eller fjern programmer".
Og så vær 100% sikker på at du vælger rigtig sprog hvis du spørges om noget under installationen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 07-09-04 22:12

Ingen der har ordentlige løsninger på mit sære problem??

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 170 point
Dato : 07-09-04 22:52

Jo men det kræver ligesom, du svarer eller skriver om du har gjort det jeg skrev.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 10-12-04 18:59

Tak for svaret pallebhansen. Her er lidt julepoint fra drillenissen.