/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dansk Ordbog hvor !?
Fra : Odense
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 29-08-04 21:31

Hej, er der ikke en Online Dansk ordbog et sted!? hvor man evt. også kan indsæt en hele tekst og få den rettet til...

Har en Dansk XP win / Outlook express. men der sku kun eng. ordbog i den... træls!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-08-04 21:40

funtioner /vælg sprog/ dansk ( auto )

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 21:44

nope! ja men der kun Eng. USA og UK og fransk, ikke Dansk :-/

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-08-04 21:52

inde i word ??

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-08-04 21:54

kontrolpanel/internationale og sprog instillinge vælg dansk

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 22:01

Hej rotw Det står på DANSK og DANMARK der også... hva'gør man så!`?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-04 22:10

Hej Odense

Prøv at kør "Søg" og se om du har en fil der hedder Bruger.dic

Frank

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-08-04 22:11

har du office??

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 22:15

jeg har ikke office...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-04 22:17

Det var vist noget vrøvl jeg skrev. Jeg tror du skal glemme det:

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 22:19

Bruger.dic er der ikke

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 22:19

Bruger.dic er der ikke

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 22:19

Bruger.dic er der ikke

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-04 22:28

Hej Odense

Prøv at se dette link

http://www.kandu.dk/dk/spg/48254

Måske kan det hjælpe dig

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Odense

Dato : 29-08-04 22:37

nå det opgiver jeg! jeg søger en ONLINE ordbog

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-08-04 23:15

haaar desværre ikke flere ideer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-04 01:29

Hej Odense. Llidt senere end dit spørgsmål er der kommet et andet, det omhandler det samme, nemlig en On-Line-Ordbog: teil henviser her til en masse forskellige. Jeg tror du vil ha glæde af ihvertfald nogen af dem. Prøv selv:

Link: http://www.kandu.dk/dk/spg/48273

Håber det hjælper Venlig hilsen Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-04 01:45

Odense -> Jeg tror at når din Outlook KUN har engelsksprogede ordbøger, er det enten fordi du har en knækket version, eller fordi du har installeret din KØBTE forkert. De fleste knækkede versioner findes KUN på engelsk. HAr du softwaren på CD, er det et spørgsmål om at programmet er blevet fejlinstalleret. Under installationsprocessen, spørges der om sprog? Man kan stort set vælge alle, fra kinesisk til grønlandsk. Vælger man ikke dansk kan man heller ikke forvente en dansk ordbog. Det er imidlertid en meget udbredt opfattelse, at man under installationen KUN KAN VÆLGE ET SPROG. Og derfor bliver mange PC'ere KUN installeret med Engelsk. Man KAN imidlertid vælge lige så mange sprog som man lyster (Det fylder selvfølgeligt på PC'en). Mange mindre "forretninger, der sælger direkte til Alm. kunder" HAr ikke råd til at ansætte ordentligt uddannede EDB-folk, og nøjes med at ansætte 14-18 årige "Smarte knægte". Disse kan sagtens være "gode" nok, men er ligeså ofte skyld i de problemer der så senere opstår.
Da jeg i sagens natur IKKE ved hvad der er tilfældet hos dig, vil jeg bede dig vende tilbage med flere oplysninger.

Mvh. Arne

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 30-08-04 13:25
Kommentar
Fra : Odense

Dato : 31-08-04 21:19

hmmm Det er ikke en kopi Xp (kom med laptopen), og det er en DANSK vertion, og alt står også på dansk..