/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Leder efter special trøje
Fra : soren1990
Vist : 326 gange
75 point
Dato : 29-08-04 00:57

Hey!
Jeg har set trøjen flere steder.. Dog ikke i butikker...
Den kan både fås i mørke grøn og mørke rød.. Er dog efter den røde...
Der står 7 på det ene bryst, og en meget kursiv skrift på ryggen...
Desuden er der lynlås...
Håber nogen vil hjælpe.. Hvor kan den købes? (I ÅRHUS)
Og meget gerne med prisen;)
MVH. SF

75 point til den der viser mig hvor den kan købes

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 29-08-04 01:42

du kan da søge på www.smartguy.dk
de har mange fede trøjer..ved ikke lige om de har den du snakker om ...men lige nu har de mange andre seje trøjer i maaaaaange slags

Kommentar
Fra : soren1990

Dato : 29-08-04 21:54

Det er den, som den skaledede mand har på, i den der "kød" reklame... Hvor de går ned i kælderen og spiser, fordi strømmen er gået...