/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
redigere rmp fil
Fra : superwatt
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 28-08-04 13:44

Jeg har en musik fil på rmp format, men problemet er at jeg kun vil have melodien. Jeg vil gerne have teksten væk, men ved ikke hvordan. Er der nogen der kan hjælpe?

Superwatt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-08-04 15:14

Kan den hjælpe: http://www.rpm.dk/ps2pdf.php
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 28-08-04 19:19

kan ikke se hvordan den side skulle hjælpe mig?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-08-04 22:36

Ok så kender jeg den ikke, kender kun rpm filer.
Men kan du ikke bare gemme den i et format der ikke kan vise tekst, feks. MP3
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 29-08-04 13:18

det jeg mener med at fjerne teksten, er at stemmen i sangen skal fjernes. Og desuden kan jeg ikke bae konvertere rmp filen til en mp3 fil..... har forsøgt, men kunne ikke finde nongen konverterings programmer...rmp til mp3 :(

Superwatt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-08-04 14:49
Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 01-09-04 16:47

nå...dvs man ikke kan. Sikker på at der ikke er kommet et eller andet nyt program til det?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-04 19:09
Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 07-09-04 17:19

okay...det hjalp da en del...emd at få fjerne t teksten.,...men stadig et lille problem.. filtypen er en rpm..hvad kan jeg gøre ved det?

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 07-09-04 17:20

okay...det hjalp da en del...med at få fjerne t teksten.,...men stadig et lille problem.. filtypen er en rpm..hvad kan jeg gøre ved det?

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 07-09-04 17:26

okay...det hjalp da en del...med at få fjernet teksten, i forskellige musikfiler.,...men stadig et lille problem.. filtypen som egj har problemer med er en rpm..hvad kan jeg gøre ved det? (brugte Powerkaraoke-plus, til at fjerne sangenteksten i de andre filer som wave og mp3)

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 07-09-04 17:54

undskyld for at lave så mange indlæg...havde problemer i starten, med selve browseren..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-09-04 18:36

Først skriver du: Jeg har en musik fil på rmp format.
Så skriver jeg: Ok så kender jeg den ikke, kender kun rpm filer.
Så skriver du: Og desuden kan jeg ikke bae konvertere rmp filen til en mp3 fil
Og nu skriver du pludselig: filtypen som egj har problemer med er en rpm
Er de forvirret, så følg med i næste uges soap (Serie der i øjeblikket bliver genudsendt)

Det er måske ikke så mærkelig at du ikke kunne finde et konverteringsprogram til MP3, hvis du ledte efter rmp?
Men jeg kan nu heller ikke finde rpm under:
http://www.convert-files.com/cgi-bin/advancedsearchform.cgi
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : superwatt

Dato : 07-09-04 18:40

undskyld, det var ikke med vilje...jeg har heletiden ment rmp format.

Godkendelse af svar
Fra : superwatt

Dato : 07-09-04 18:42

Tak for svaret pallebhansen.