/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Oversættelse dansk- Engelsk
Fra : Hooney
Vist : 612 gange
20 point
Dato : 07-07-02 13:24

Findes der et program som kan oversætte fra dansk til engelsk.
Og hvad hedder dette/ hvor kan det findes.
På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 30 point
Dato : 07-07-02 13:50

Hej Hooney,

du ka' evt prøve dette program herfra (sku' være gratis)
http://www.plab.ku.dk/dk/dict/index.html

ellers har du nok brug for et af de produkter de tilbyder her -->
http://www.tranexp.com/
men de koster...

mvh.

strarup

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 07-07-02 21:36

Hej Strarup
Tak for din hjælp.Det er første ,men ikke sidste gang,jeg prøver "kandu"
Jeg kan godt bruge dine fif.
Takker ærbødigst:HOONEY

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 08-07-02 00:07

Der findes et tons af gratis oversættere på alle verdens sprog så hvis du har ICQ# Honey så kan jeg da overføre nogle til dig hvis du ikke kan få strarups link til at virke

Min ICQ# 96275058

Mvh
SANTA

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 10-07-02 10:18

Hej Santa
Tak for din kommentar,men jeg fatter altså ikke en brik. ICQ!!!!!!,hvad i himlen er dog det????? Det er nu ikke fordi jeg er blond (eller er det?), det tror jeg nu ikke.
Kan du stadig hjælpe mig,på disse primisser?
Starups link var knapt så gode.Det ene oversatte 1 ord af gangen,og det andet var
ikke for blondiner he,he.
MVH Hooney

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-07-02 11:40

Hej Hooney,

ICQ er en slags messenger program, hvor man bl.a. ka' snakke/chatte sammen...

du ka' få nærmere information omkring ICQ her, samt downloade det...
http:/www.icq.com

mit ICQ nr. er 78843545

jeg beklager det med de links...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 11-07-02 15:20

Et NEMT OVERSKUELIGT GRATIS link.
(man er vel ikke blondine for ingenting)

Hilsen MIG

Godkendelse af svar
Fra : Hooney

Dato : 21-07-02 18:51

Tak for svaret strarup.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 14:18

Gyldendals Ordbøger på CD.
Nærmeste boghandel kan hjælpe dig.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Wed, 07 Aug 2002 07:29:01 GMT, "Hooney" <Hooney.news@kandu.dk>
wrote:

>Findes der et program som kan oversætte fra dansk til engelsk.
>Og hvad hedder dette/ hvor kan det findes.
>På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 16:20

> On Wed, 07 Aug 2002 07:29:01 GMT, "Hooney" <Hooney.news@kandu.dk>
> wrote:
>
>> Findes der et program som kan oversætte fra dansk til engelsk.
>> Og hvad hedder dette/ hvor kan det findes.
>> På forhånd tak.

Der er også mulighed for oversættelse på nettet
http://www.freedict.com/onldict/dan.html

Mvh
--
Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern 1.
When replying by email, remove 1.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-08-02 19:44

Karsten Jensen wrote:
>> On Wed, 07 Aug 2002 07:29:01 GMT, "Hooney" <Hooney.news@kandu.dk>
>> wrote:
>>
>>> Findes der et program som kan oversætte fra dansk til engelsk.
>>> Og hvad hedder dette/ hvor kan det findes.
>>> På forhånd tak.
>

Der er et program der heder Universal Translator.
Det forhandles så vidt jeg ved af
Team Work Danmark
Lillevangsvej 225
3480 Fredensborg
Tlf. 33379800
Det kan oversætte mellem mange sprog.
Jeg har kun prøvet det mellem Eng.-Da. & Da.-Eng.
Gramatikkene, ordstillinger osv. kræver nogen efterbehandling.
--
Med venlig hilsen
Pico
> Der er også mulighed for oversættelse på nettet
> http://www.freedict.com/onldict/dan.html
>
> Mvh
> Ved svar pr. email, fjern 1.
> When replying by email, remove 1.

Kommentar
Fra : Hooney

Dato : 10-08-02 00:17

HEJ Jens Peter, Karsten og Pico
Det vil tage for lang tid med en ordbog,da jeg vil melde mig ind i en international forening,
for børn med sjældne handicap.Der findes ingen med min datters handicap i Danmark.
Jeg vil maile med forældre til børn som min,i Collumbia Argentina osv.Pluds melde mig(os) ind i den internationale Aicardi forening.
Det link I giver mig til nettet,(er så vidt jeg ka se) ET ord af gangen.Dur desværre ikke.
Jeg vil prøve Pico`s Tlf.nr. til Team Work Danmark.Men det skal være lidt enkelt,ellers går der ged i det.
Jeg takker så mange gange for jeres forsøg på hjælp.
HILSEN HOONEY

, Karsten og Pico.
Det sted