/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton antivirus SKAL VÆK!
Fra : MarcDuncan
Vist : 330 gange
101 point
Dato : 24-08-04 01:25

Hej jeg vil gerne høre om nogen har et tip til hvordan jeg fjerner Norton Antivirus fra min laptop... min dell bærbar har jeg købt brugt, men da der er ringe hukommelse på den og Norton antivirus programmet fylder helle 60 MB vil jeg gerne have den fjernet men har ikke passwordet til at få den fjernet... nogen der kender en nem måde??

På forhånd tak

Marc

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-08-04 01:30

Ja du går da bare ind i kontrolpanelet, og i "tilføj fjern pogrammer", og fjerner den.
Da skal da ikke bruges password
Men det er uendelig farlig at køre uden antivirus.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 01:32

Hukommelse og plads på harddisken er ikke det samme! Du kan gå højre klikke på norton ikonet og gå ind under configurer og fjerne muligheden for at starte op med windows, men din computer er temmelig ubeskyttet uden et antivirusprogram!

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 24-08-04 01:35

ja men der står inde i fjern og tilføj programmer at den ikke har været brugt siden 2000 i oktober måned og så tænkte jeg at jeg bare kunne slette den???

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 24-08-04 01:36

men når jeg prøver at fjerne den inde i fjern/tilføj programmer, kommer der en pop-up som siger at jeg skal indtaste et un-install pasword

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 111 point
Dato : 24-08-04 01:49

prøv med symantec som password

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 01:51

eller prøv at gå ind i fejlsikker tilstand og afinstaller det?

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 24-08-04 01:57

gå ind i fejlsikker tilstand?? det forstå jeg ikke lige hvad du mener... jeg er faktisk ret imbacil hvad angår pc'ere.. jeg ved hvad en browser er og jeg ved hvordan man cutter og paster og diverse, men lige det du siger nu kan ikke gøre meget andet end at jeg sidder og ligner et spørgsmålstegn

Godkendelse af svar
Fra : MarcDuncan

Dato : 24-08-04 02:01

Tak for svaret tedd. den sad lige i øjet... jeg indtastede bare symantec og så gik resten helt af sig selv... tak kammerat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-04 02:03

glad jeg kunne hjælpe