/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Musikpuslespil
Fra : lehd32
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 23-08-04 20:46

Som musiklærer finder jeg det til tider vanskeligt at få høj elevaktivitet under musiklysningsdisciplinen. Jeg er dog kommet i tanke om, at jeg selv for flere år siden er stødt på et musikpuslespil - dvs. et puslespil, hvor brikkerne illusterede musikkens formmæssige elementer (trinvis gang op og ned mv.). Desværre ved jeg ikke, hvor spillet stammede fra, men mit håb er, at nogen kan hjælpe:

Hvor finder jeg sådanne spil henne?
Sidder I inde med andre gode ideer til musiklytnings-aktiviteter (i alle aldersgrupper)hører jeg også meget gerne fra jer.

Den desperate musiklærer

Kommentar
Fra : Drogba

Dato : 08-10-04 19:46

Du skal prøve at spørge hver elev, hvad de gerne selv vil istedetfor at bare give dem noget de ikke vil lave. Det er nemlig det der gøre musik kedeligt!

Annuller spørgsmålet
Fra : lehd32

Dato : 30-08-06 10:50

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål