/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kareoke..??
Fra : gatethereal
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 21-08-04 18:58

Hey
er der nogen der kender et program så man kan fjerne den der synger i en sang, så man kun har melodien.. altså ligesom kareoke..
mvh Kristian

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-08-04 19:08

Det er der mange progreammer der kan, men det kræver at du har sangen i et format med flere spor

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 21-08-04 19:17

og hvordan kan jeg se om det er det? eller kan lave den om til det?

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 21-08-04 20:29

kom nu er der ikk nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 21-08-04 20:58

Du kan vist godt droppe at forsøge med mp3, wav og de andre gængese kompromerigsformater da disse ikke er i flere spor. For at du kan få kareoke på computeren kræver det at du køber nogle sange som er i et format hvor der ligger både lyd og tekst. Samt at du køber sangene bagefter. Så der er vist ikke nogen lovlig og billig vej til kareoke foran computeren, i hvert fald ikke som jeg har fundet.
Der er en ikke særlig god, langsom og ikke særlig lovlig måde og det er at downloade kareokevideoer vha. peer-2-peer tjeneste, kazaa, emule osv. Men det tager lang tid og er ikke slidet værd...
Så hvis du virkelig vil synge kareoke må du til foret...

Kommentar
Fra : gatethereal

Dato : 21-08-04 21:46

okay surt hvis det slet ikke kan lade sig gøre :(

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 22-08-04 11:16

Prøv lige den her

http://www.angelfire.com/ab/socrpal13/

Smukke_Ole