/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Jeg skal slette min hjemmeside?
Fra : BadBoyBobby
Vist : 468 gange
270 point
Dato : 21-08-04 16:19

Jeg har en hjemmeside kørende, som jeg gerne vil have slettet/rettet i.
Men den computer som jeg plejer at bruge er blevet reinstalleret, og mine mapper er slettet osv.

Hvordan kan jeg rette det hele nu?
Jeg har selvfølgelig hostname og kodeord osv.

Hjælp....det er vigtigt

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 21-08-04 16:22

Jeg ville gemme den som offlineindhold- vælg filer- gem som- inde på siden, og så kan du tage den ind i dit HTML program og rette den.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-04 16:46

Kan du ikke hente den/rette den via dit webhotel.?????????

Det har jeg da gjort for en anden, og så hjulpet med hans site den vej rundt.

Kommentar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 21-08-04 16:47

Jeg bliver nødt til at få en mere udførlig forklaring.
Hvordan bruger jeg mit webhotel, og hvordan finder jeg frem til min egen side?

Kommentar
Fra : rednuf

Dato : 21-08-04 17:01

hvordan har du uploaded din side tidligere?
Du kan bruge et ftp program til at komme ind på din hjemmeside,
og den vej kan du faktisk downloade hele siden til din pc igen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-04 17:02

Du kan ved hjælp af et FTP program få adgang til din hjemmeside i de fleste tilfælder. Du kan hente et sådant her
http://www.download.dk/index.asp?Kat=network&subkat=ftp&prog=3716
Her sætter du dit hostname og password ind og så skulle du gerne have adgang.
Når du har fået adgang kan du downloade dine sider og rette i dem og så oploade dem igen.
Hvis det hele skal slettes kan du også gøre det via FTP programmet når du er logget på.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-08-04 17:04

rednuf > to sjæle, samme tanke.

77Bentjuul

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 270 point
Dato : 22-08-04 18:33

FTP program er ikke altid nødvendigt. Du kan såmen bruge Internet Explore til denne manøvre, både up og download.

Hvis din side hedder http://www.minside.dk så skal du blot surfe ind på ftp://www.minside.dk så vil du blive spurgt om adgangskode og password. - Og så Vupti!!!! er du inde på din hjemmeside i en redigeringsface.

Hvis du så har din stifinder kørende, kan du markere de filer du vil have kopi af, og hive over i stifinder og viseversa.

Skal filer slettes markede du dem bare i FTP status og trykker på DEL knappen.

Browseren har du jo lige ved hånden.

Godkendelse af svar
Fra : BadBoyBobby

Dato : 25-08-04 07:13

Tak for svaret severino.