/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
pc doktor
Fra : jej123
Vist : 480 gange
75 point
Dato : 21-08-04 12:02

Hej
Er der nogen der har erfaring med dette program ,jeg har fået det installeret, men hvordan får jeg det slettet igen.Det bliver ved med at poppe op selv om jeg kørt uninstall igennem.

www.pcdocrx.net/cgi-bin/view.cgi/google57/index.html

mvh

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-08-04 12:07

Prøv kontrolpanel, tilføj/fjern programmer og se om du kan fjerne det derinde.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-08-04 12:08

Prøv kontrolpanel, tilføj/fjern programmer og se om du kan fjerne det derinde.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-08-04 12:20

Jeg ville også lige scanne en gang spybot eller adaware på den når den driller så meget.

Men ellers som Flash77 siger fjern den via "tilføj og fjern programmer" i Kontrolpanel.

Accepteret svar
Fra : dannyboyd

Modtaget 85 point
Dato : 21-08-04 12:31

evt. brug msconfig fra kør til at disable den i opstart .
hvis intet virker kan vi bruge hijackthis

Slå systemgendannelse fra i system
http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2 og scan med Spybot

Download og installer hijackthis - placer den i en mappe for sig selv og scan- save log og smid den herind- men du må IKKE fixe noget selv. http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link : http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe

Godkendelse af svar
Fra : jej123

Dato : 26-07-06 09:54

Tak for svaret dannyboyd.