/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Sony - Digital Camcorders DCR-TRV110E
Fra : heltfin
Vist : 316 gange
200 point
Dato : 18-08-04 09:33

Er der nogle af jer der har en manuale hvordan man skiller sådan en af fordi min
Kassetebånd holder vil ikke åbne

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-08-04 09:48

Generelt kan ALT jo skilles ad, men vær opmærksom på at det (MEGET) nemt KAN gå "galt" med sådanne "finmekaniske" apparater når vi "amatører" forsøger os somreperatører. Jeg prøvede engang at ville rense mit display på mit digikamara MED ET DÅRLIGT RESULTAT TIL FØLGE. Jeg måtte (med røde ører) gå ned til en fotohandler med "stumperne" i en papkasse. Det kostede mig lige 475,-kr.

SÅ VÆR FORSIGTIG....og søg prof-hjælp hvis du er i tvivl!!!

Held Og Lykke!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 18-08-04 10:27

Ja palle ,hold pilfingrene i lommen.
Jeg har lige ødelagt et CF kort (Compact Flash),troede man kunne skille det ad,
det kunne man ikke.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-08-04 10:43

Ja kan jeg/vi "spare" heltfin for en "ærgerlig" og unødvendig udgift/oplevelse, så er det da et "lille plaster på såret", ikke sandt Keldd!
Jeg vidste ikke der var SÅ MEGET (kompliceret) mekanik inde i et sådant apparat.

Kommentar
Fra : donsted

Dato : 14-09-04 11:05

Er der nogen som kan hjælpe/henvise til en dansk brugermanual til Sony T1