/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor kan jeg købe bogen "Hvordan man hol~
Fra : Soran
Vist : 926 gange
50 point
Dato : 18-08-04 00:12

Hvor kan jeg købe bogen "Hvordan man holder en krokodille"? Lademann (1987) ISBN 87-15-04200-6...

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-08-04 00:22

Hvis det er en lidt speciel humoristisk bog, med mystiske men logiske spørgsmål og realistiske svar, skal du nok lede på markedspladser eller måske QXL.dk. Købte den selv på et tidspunkt, på et skolebibliotek, der ryddede op. men har desværre foræret den væk igen, ellers kunne du have fået min.
Prøv evt. på biblioteker de sælger jævnligt ud af deres bøger
Held og lykke med efterforskningen - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 18-08-04 01:13

Hej - jeg prøvede lige at lave en søgning på www.bibliotek.dk for at se om de stadig har den stående og det gav pote:
http://bibliotek.dk/vis.php?base=dfa&field2=titel&term2=Hvordan+man+holder+en+krokodille&term7[]=sp%3Ddan&start=1&origin=sogning&sort=aar&step=1&element=L

Ved at bruge dette link, kan du reservere den til udlån og få den udleveret på dit bibliotek.

Jeg har også fundet den på en privat hjemmeside (Trine):
http://www.trinekc.dk/Boeger/faglitteratur.php - se et lille stykke nede.
Da det er en privat samler der har bogen, kan du jo prøve at skrive en mail eller et brev til hende og spørge om du må købe den. Du finder hendes kontaktoplysninger her:
http://www.trinekc.dk/

Accepteret svar
Fra : musenfryd

Modtaget 50 point
Dato : 18-08-04 05:21

Den har jeg, og du må få den!
Kan du evt kontakte mig via min side www.din-debat.dk ,så finder vi ud af noget?
Den er stort set som ny.

Godkendelse af svar
Fra : Soran

Dato : 24-08-04 13:33

Jeg vælger at acceptere svaret fra musenfryd da jeg pt sidder med bogen i hånden takket være hende Tusind tak!

Også tak til jer andre, men den med biblioteket har jeg prøvet, og jeg tror, at jeg skal være mere end almindelig heldig hvis jeg lige skulle falde over et bibliotek der sælger ud af netop den...