/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sort - Ingen Mus
Fra : john.Svenningsen
Vist : 531 gange
70 point
Dato : 17-08-04 18:56

jeg har et problem med min computer
en dag jeg kom hjem ville jeg installere min nye microsoft intelli 4.0 og det gik helt fint jeg spillede lidt
og slukkede ca. 30 min efter tændte jeg igen for at bruge pc'en stadig ingen problemer og jeg har brugt computeren mange gange siden men i dag da jeg tændte den og den der boot skærm hvor der står windows xp er færdig lige inden den skal til at gå ind i windows kommer der bare en sort skærm som bliver i lang tid hvor efter jeg kommer normalt ind i windows lige bortset fra at musen ikke virker -- den kører på usb og er ikke trådløs

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:06

Jeg går udfra at du har en anden mus kørende.
Har du været i enhedshåndtering og kigget på mus.
Har du indstalleret og bagefter konfigureret din nye mus.

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 17-08-04 19:47

jeg har ikke en anden mus kørende da jeg satte den i usb'en poppede windows op med at der var fundet ny hardware og derefter den nye hardware er nu installeret og klar til brug derefter installerede jeg driveren som var med på en cd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 19:53

Så gå ind på din CD og kør programmet.

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 17-08-04 23:23

øhh jeg har jo installeret driveren en gang så hjælper det jo ikke noget at gøre det igen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-04 23:25

Når windows beder om driver fra CD tager den kun driver.
Programmet skal køres foruden.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 70 point
Dato : 17-08-04 23:27

Prøv at tage musen ud og sætte den til når du er kommet ind i windows?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-08-04 23:28

Eller for den sags skyld alt andet usb udstyr du har!

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 18-08-04 00:56

Den sorte skærm i længere tid kan også skyldes problemer med strømforsyningen eller grafikkortet. Prøv at checke om dit grafikkort og soklen om de sidder fast. Grafikkortet kan i visse situationer påvirke musens opførsel!

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 18-08-04 08:07

Måske kunne din usb port også være brændt af. Har jeg oplevet før.

Kommentar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 18-08-04 17:48

Til dem som stadig ikke har forstået at jeg først lød windows installere drivere altså Auto og derefter lå filerne fra cd'en ind

jeg har fået det til at virke nu rykkede musen ud og satte den i igen mens jeg var i windows det løste problemet så den heldige vinder at pointene er tedd

Godkendelse af svar
Fra : john.Svenningsen

Dato : 18-08-04 17:49

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-08-04 18:26

Jeg har forstået det nu john.Svenningsen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-04 15:48

http://support.microsoft.com/?kbid=822603

Her er måske en opdatering du mangler til windows