/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Linke til et anker i iframe
Fra : reneholm
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 14-08-04 21:10

Hej jeg skal se om jeg kan beskrive det rigtigt

Jeg har oprettet en side hvor jeg har iframe på, i denne skal jeg kunne linke til fra en anden side det vl sige sig at jeg skal linke til en side der gen skal linke til den side jeg bruger i iframet

min side er

www.hv04.dk

fra nyhederne på forsiden

René

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 21:31

Det er siderullemenuen som skal fylde din iframe ikke.
Det kan godt være du ikke kan bruge det, men se hvordan jeg styrer iframe
Det er hele siden i "hovedrammen" jeg udskifter - måske ikke så korrekt men det virker.
http://www.hirsenet.dk/hirsebakken/

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 14-08-04 21:35

jeg vil sige at jeg har det som jeg vil have det men det jeg mangler er at kunne linke direkte fra en anden side til et specifikt punkt inde på den side der er i min iframe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-08-04 21:49

Ok - så forstår jeg måske - men har desværre ingen idé til det.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-04 22:09

Fra samme (i-)frame : <a heref=" ??? " target="_self">LINK</a>

Fra andre (-i)frames : <a heref=" ??? " target="NAVNET_PÅ_(I-)FRAMEN">LINK</a>

</MOLOKYLE>