/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Valg i Usa
Fra : hatchi
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 12-08-04 21:04

Hej, jeg skal skrive lidt om valget i Usa og jeg har kigget lidt på google, men har ikke kunnet finde nogen gode sider.

Det jeg vil have med er noget om hvor få og hvorfor så få stemmer til deres valg, noget om bush/kerry og deres meninger, en grund til at de kun har 2 mulige præsidenter lige før valget når vi har flere osv.

Kan i hjælpe?

Kommentar
Fra : Taberen

Dato : 12-08-04 21:10

Der er altid kun to præsidentkandidater i kampløbet om at blive det hvide hus herre de næste 4 år.
Du kan tjekke dette link ud der er noget om de stakkels gutter.

http://www.independentsforkerry.org/independents/index.php?category_id=781

ellers så må du jo gå af bagvejen og bruge CNN og læse artikler

Accepteret svar
Fra : RyeJensen

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-04 21:19

Der er skam ikke kun 2 kandidater. Ud over bush/kerry stiller også Ralph Nader op.

Man kan læse om kandidaterne her: http://www.usatoday.com/news/politicselections/nation/president/presidentindex.htm

Godkendelse af svar
Fra : hatchi

Dato : 12-08-04 21:36

Tak for svaret RyeJensen.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 12-08-04 21:38

Det var skam så lidt.