/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
pause skærm
Fra : dengamle
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 12-08-04 09:46

Nu har jeg fået løst mit problem med skærmbillede
men så har jeg set der er nogen der kører med løbende pause skærm
jeg bruger windows 98 kan jeg få løbende tekst
Hilsen den gamle

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-08-04 09:53

Du skal bruge den pauseskærm der hedder 'Marquee'. Du kan vælge 'indstillinger' på pauseskærmen og ændre den tekst der kører over skærmen.

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-08-04 09:57

hvor finder jeg Marquee

Kommentar
Fra : briani

Dato : 12-08-04 10:03

Hejsa

Højreklik på dit skrivebord-vælg egenskaber-vælg fanen pauseskærm-under pauseskærme finder du den der hedder lysavis-klikker på instillinger-og her er så et felt som du kan skrive den løbende tekst som du vil have-klik til sidst på ok.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 12-08-04 10:37

Ja, hvis det er en dansk version af windows98 du har så hedder 'Marquee' pauseskærmen 'lysavis'..

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-08-04 10:40

tak for svarene men desværre kan jeg ikke finde lysavis

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 12-08-04 10:57

I Start - Indstillinger - Kontrolpanel
finder du tilføj fjern programmer og vælger fanebladet Windows installation
vælg tilbehør og tryk på detaljer marker i pauseskærme
Hvis Pauseskærme trykker du bare et par gange til den er klar og med flueben i
OK OK.....
Så skulle du finde lysavis som angivet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 11:00

Der skal også trykkes på anvend når den knap kommer frem og så kan det være at du skal bruge din installations cd-rom for at få indlæst Lysavis m. fl.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 11:02

Bare spørg hvis der er problemer for jeg har lige sparket en win98 i gang på en maskine hvor jeg har 4 forskellige styresystemer

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 12-08-04 12:39

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-04 12:43

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-08-04 12:50

tak bjarne
Det kan ikke rigtig lykkes
Jeg er kommet til Windows innst. og kan ikke se nogen steder der står pause skærme
Hilsen dengamle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-04 12:59

Det er ikke sikkert du har fået installeret dine pauseskærme fra starten. Gå ind i Start->Indstillinger->Kontrolpanel-> vælg ikonet Tilføj/fjern programmer. I fanen Windows Installation (den miderste for oven) finder du Tilbehør. Vælg når du har klikket på den [Detaljer]. Nu kan du installerer Pauseskærme ved at sætte fluebenet og vælge [Ok].

Du skal have din Win98 CD-ROM parat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-08-04 16:42

Nu har jeg prøvet et par timer uden held
jeg gen startet windows 98 det hjalp ikke
jeg har fundet pause skærme og flue ben
og jeg trykker ok men der kommer ingen
lysavis
Hilsen den gamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 12-08-04 19:35

Så lykkedes det mig endelig tak til Bjarne og MOLOKYLE
Tillægs spørgsmål KAN JEG LAVE EGNE TEKSTER ?
Hilsen Den gamle