/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP DESKJET 930 C
Fra : popey
Vist : 366 gange
44 point
Dato : 11-08-04 16:26

Jeg døjer så frøgteligt med at skrive ud på min printer. Når jeg ønsker en udskrift laver den bare en linje med underlige tegn og gerninger dette fortsætter uendeligt ind til jeg lukker printeren ned - Har før fungeret upåklageligt.

Hvor ledes kan jeg få den til at fungerer korrekt påny.

Printeren er forbundet med et paralel kabel

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-04 16:31

Check kabler.
Hiv netstikket ud og lad den stå et stykke tid.
Afinstaller printer og geninstaller.
Hent ny driver. (Windows Xp har driveren)
Hvilket styresystem har du ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : popey

Dato : 11-08-04 16:48

Windows XP er styresystem - jeg har installeret driver flere gange uden resultat - skidtet må lægge inde i printerens hukommelse er der ikke en "hurtig" måde til at rense/slette en sådan

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 11-08-04 17:22

Jeg har lignende problemer, hvor en hacker komme rind på min delte printer og sender et udskriftsjob afsted med uendeligt antal sider. Så vidt jeg kan se er det forresten resultatet af et program åbnet med notepad der skrives ud. Står der ikke "This program cannot be run in DOS" eller "This Program can only be run in Win32"?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-04 17:33

Hukommelsen i printeren burde nulstilles, når du cutter strømforsyningen og lader den stå et stykke tid.
Gambrinus

Kommentar
Fra : popey

Dato : 11-08-04 17:35

næ det står der går nok ikke - jeg skulle også være godt beskyttet med router og firewall - der burde derfor ikke være slige gæster på maskinen

Kommentar
Fra : popey

Dato : 11-08-04 17:43

nu har printeren været uden strøm plug i 30 min sme sh..

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-04 20:08

Hvordan med printerkøen ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : popey

Dato : 11-08-04 20:12

den er tom - anulerer når heroglyfferne vælter ud

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 11-08-04 23:03

Prøv at se om printerporten står til ECP , ellers skal den sættes til det i Bios og så sku XP selv rette det.
virker det stadig ikke, tag printeren fra, afinstaller den, genstart computeren, tilslut printeren..

gå evt på www.hp.dk og opdater driveren.

vh
D9N

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 13-08-04 20:38

Sluk for det hele også computeren. Genstart det plejer at hjælp på min printer som også er en HP 840C. Det ville også hjælp og hente en driver hos Hewlett packard. Tillade HP at scan din computer! En ny driver er ca 8mb og tage nogle få minuter med Bredbånd, det er meget bedre end den som kommer Win XP
Hilsen Colin

Kommentar
Fra : mcnally

Dato : 18-08-04 17:04

Lyder som software fejl, eller også er det firmware i printeren som er fucked up.
hvis software så: afinstallere printeren, slet regedit for hp materiale, deaktiver firewall/antivirus, installere. Gå ind i enhedshåndtering, porte, ecprinterport, højre klik og egenskaber for denne, og set brug enhver interrupt til denne port.
hvis det er firmware: ny printer.